יום שלישי, 2 במאי 2017

קורס GRE


Graduate Record Examination, הלא הוא מבחן הGRE, הוא מבחן אשר כל מי שמבקש ללמוד תארים מתקדמים, קרי, תואר שני ודוקטורט, באוניברסיטאות בחו"ל ובעיקר בארצות הברית וקנדה, ייאלץ לקחת ולעמוד בו ברמה מספקת אשר תביא לקבלתו ללימודים באותו מוסד מבוקש.




הרציונאל העומד מאחורי מבחן הGRE
מבחן הGRE הוא מבחן דרכו מנסים לאמוד יכולות אנליטיות, חשיבה וכישורים בסיסיים בקרב המועמדים ועל פי שכלול של תוצאות המבחן יחד עם התרשמות מראיונות, מכתבי המלצה וציוני התואר הראשון, מדורגים המועמדים והעומדים בראש ייבחרו כסטודנטים לתארים מתקדמים באותה אוניברסיטה. הרציונאל העומד בבסיס אופי המבחן, כזה שאינו מתמקד בתחום ספציפי אלא חולש על תחומים בסיסיים כמו כתיבה, מתמטיקה, הבנת הנקרא והיגיון, הוא למעשה לבחון את הפוטנציאל הגולמי יחסית שטומן בחובו המועמד ללימודים. בנוסף, לאור העובדה שהמועמדים הם מכל העולם, זוהי דרך לייצר איזשהו קו אחיד ולבחון מאפיינים שאינם תלויים ברקע התרבותי או הסוציו אקונומי ממנו מגיע המועמד, אלא כישורים ויכולות גרידא, ככל הניתן.

כיצד יש להתכונן לקראת מבחן הGRE והאם קורס מכין הוא הפתרון הטוב ביותר?
לאור אופיו של מבחן הGRE, עשויים להתעורר קשיים בלמידה לקראתו שכן אין מיקוד של חומר וקשה להבין כיצד אפשר לחדד כישורים כגון כישורים אנליטיים למשל. במידה והינכם בעלי משמעת עצמית גבוהה ויכולת איסוף חומרים טובה, תוכלו להתכונן לבד, תוך בניית תכנית למידה ואיסוף של חומרים המצויים באינטרנט. במידה ואינכם בעלי תכונות אלה, מומלץ להירשם קורס GRE וכך תוכלו ליהנות מתכנית לימודים מובנית ייעודית למבחן, שיעורי בית מוגדרים ותרגול מוגדר, זמין ונגיש ולמעשה לייצר לעצמכם את הדרך הפשוטה ביותר להתכונן למבחן. ההכנה למבחן קריטית ועליה להתבצע היטב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה