יום שלישי, 2 במאי 2017

טיול בברצלונה עם ילדים קטנים



ארמונות בחול
חוף הים הוא מקום מצוין עבור הילדים להוציא אנרגיה בזמן טיול בברצלונה. הטיסה אומנם לא ארוכה אבל אם תגיעו לעיר בזמן המתאים, הילדים יהינו להשתולל בקו החוף האינסופי והמטופח. שלל מסעדות על החוף מגישות מאכלים קטלונים וגם מאכלים שמותאמים לילדים. למתגעגעים הביתה, גם בבירה הקטלונית נהוג לשחק במטקות. שני החופים הוותיקים והמסורתיים של העיר הם חוף ברצלונטה (Barceloneta Beach) וחוף סנט סבסטיה (Sant Sebastià Beach). סנט סבסטיה הוא הגדול ביותר בעיר, והמומלץ ביותר לילדים. הוא ממוקם ממש במרכז העיר, בסוף שדרת לה-רמבלה. באזור ישנו מרכז קניות ענק, מסעדות ובתי קפה, שיהפכו כל טיול בברצלונה גם לחוויה קולינרית.




האקווריום הגדול באירופה
אין ילד שמגיע לטיול ברצלונה ולא רוצה ללכת לראות את האקווריום של ברצלונה (L'Aquarium Barcelona) - האטרקציה הטובה בעיר לילדים. האקווריום של העיר הוא היחיד מסוגו באירופה ונחשב לאחד ממרכזי החינוך החשובים בעולם, בכל הקשור לשוכני המצולות. במקום מכלי ענק המכילים כ-11 אלף בעלי חיים ממאות זנים שונים, ותעלה תת מימית בה שישה מיליון ליטרים של מים - היוצרים אוקיינוס המנסה לשחזר את מעמקי הים התיכון. הדפנות מצופות זכוכית ומאפשרת צפייה בחיות המים השונות בסביבתן הטבעית. בשעות מסוימות מתקיימת האכלה של כרישים וזוהי חוויה יוצאת דופן לראות את הטורפים הללו בפעולה.

פארקים מטריפים  
אחרי שעברתם בים ובאקווריום, הגיע הזמן לחלק היבשתי של הטיול בברצלונה. הבירה הקטלונית עשירה בפארקים יפיפיים ועשירים, מעוצבים ומטופחים. פארק גואל (Park Güell) הוא הפארק המפורסם והמתוייר ביותר בעיר ואחד המוכרים בעולם. הוא תוכנן על ידי האדריכל המפורסם גאודי, ולמעשה זו עבודת אמנות בגודל ובצורה של פארק ציבורי עצום. המתחם, הממוקם על גבעה גבוהה, נבנה בין השנים 1914-1900. ב2005 הוא הוכרז על ידי ארגון אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. מדי שנה מבקרים בו מיליוני תיירים והוא נחשב לאטרקציה המרכזית בעיר. נוף מדהים, אמנות פסיפס צבעונית ופינות חמד קסומות הופכות אותו להוכחה החיה שברצלונה טובה לילדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה