יום שני, 1 במאי 2017

מורה פרטי לGMAT


מבחן GMAT – למה הוא נועד?
מטרתו של מבחן ה – GMAT היא לבדוק את מידת התאמתם של מועמדים ללימודי תואר שני במנהל עסקים. המבחן הוא מבחן בינלאומי, הנערך באנגלית, והוא דומה במידה רבה למבחן הפסיכומטרי.




במה שונה מבחן GMAT מן הפסיכומטרי ומדוע חשוב לעמוד בזמנים?
אופי השאלות וסגנונן מותאם למטרת המבחן, מבנהו שונה – אין בו חזרתיות על סוגי פרקים, והוא כולל פרקים נוספים, לדוגמא – הפרק בו הנבחן נדרש לכתוב חיבור. הפסיכומטרי כולל 7 פרקים משלושה סוגים – מילולי (בעברית או בשפה אחרת), כמותי ואנגלית, והמענה על המבחן הוא ידני – באמצעות עיפרון. לעומת זאת, ה – GMAT הוא כולו באנגלית והמענה עליו הוא ממוחשב. המבחן כולל ארבעה פרקים בלבד, ארוכים יותר מאלה של הפסיכומטרי – מילולי, כמותי, חשיבה משולבת וחיבור. רמת השאלות במבחן היא גבוהה יותר, מה שמטבע הדברים מצדיק את רצונם של רבים ללמוד באמצעות מורה פרטי לGMAT. סיבה נוספת לפופולאריות השיעורים הפרטיים היא הצורך בעמידה בזמנים במהלך המבחן – תרגול המקבל מקום מרכזי בסוג לימוד זה. זכרו כי גם אם תענו על כל השאלות נכונה ובנחת, אך פתרון השאלות ייקח זמן רב מדיי – ציונכם לא יהיה, כפי הנראה, עם כל הצער, גבוה.

מדוע לא כדאי ללמוד לבד למבחן GMAT ומומלץ מורה פרטי לGMAT?
חשוב מאוד להתאים את התרגול לקראת המבחן לידע וליכולות שלכם. לדוגמא, מי שמצליח, כבר בהתחלה ולפני כל תרגול, לענות נכון על כל 41 השאלות בחלק המילולי אך רק על 20 מתוך 37 השאלות בחלק הכמותי – ברור כי יצטרך להקדיש זמן לחידוד החומרים במתמטיקה ולתרגול רב. מעת לעת עליו לבצע מבחן מילולי, בעיקר כדי לוודא שהוא 'בכושר' גם מבחינה זו ושיצליח היטב גם בשאלון שיכלול שאלות פחות נפוצות או יותר מורכבות. על מנת שהתרגול יתאם את הדרוש לכם, תוכלו להיעזר, בנוסף לקורס הכנה לGMAT או במקומו, בלימוד באמצעות מורה פרטי לGMAT. לימוד עצמי למבחן, לעומת זאת, על פי ספרים, יפספס, ככל הנראה, מטרה זו. רק באמצעות מורה פרטי לGMAT תצליחו להתמקד במדויק בתרגול לו אתם, באופן אישי, זקוקים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה