יום שלישי, 2 במאי 2017

רדיאטור לרכב



רדיאטור, או בעברית מקרן, הוא מכשיר שתפקידו להעביר חום בצורה יעילה
כפי שהבנתם, השם העברי של המכשיר שרובנו מכירים בתור רדיאטור הוא למעשה מקרן, וזהו שם די נאמן לאופי העבודה של מכשיר זה. העבודה של רדיאטור מבוססת על העברה והקרנה של חום מגוף הרדיאטור החוצה, כאשר החום הזה לא מיוצר בתוך הרדיאטור עצמו, אלא ממוצה ברדיאטור מתוך נוזל או מתוך אוויר חם המגיע אליו – ולאחר מכן מנותב החוצה בהתאם לצורך של המכשיר הספציפי. כך, לדוגמה, רדיאטור ביתי לוקח את החום שלו מנוזל שזורם בו, ומקרין את החום החוצה לחימום הבית. מאידך, רדיאטור לרכב עובד אחרת – וממלא גם תפקיד אחר.




על העבודה והחשיבות של רדיאטור לרכב
העבודה של רדיאטור לרכב היא עבודה יחסית פשוטה, אך מדובר בעבודה קריטית עבור התקינות של הרכב לאורך זמן, בדגש על המנוע שלו. התפקיד של הרדיאטור הוא למעשה לקרר, או ליתר דיור לשמור על הטמפרטורה של המנוע ברכב, מפני חימום קיצוני. האוויר החם המגיע אל הרדיאטור ברכב מגיע מהמנוע, שעבודתו גורמת לייצור של חום רב. האוויר החם הזה מנותב החוצה מצלעות הקירור של הרדיאטור אל מחוץ לרכב – וכך הטמפרטורה במרחב של המנוע נשמרת בערכים תקינים, ועבודתו יכולה להיות תקינה גם בנסיעות ארוכות וגם כאשר העומס המופעל על הרכב והמנוע הוא רב.

תקינות הרדיאטור לרכב שלכם היא קריטית – ואתם צריכים לפנות לשירות מקצועי בהתאם
התקינות של רכיב כמו רדיאטור לרכב היא קריטית, וכאשר ישנה תקלה כזו או אחרת הדבר גורם להתחממות מהירה ומסוכנת של המנוע – ויש לטפל במצב זה בצורה היעילה ביותר. במרבית המקרים הדבר ידרוש החלפה של הרדיאטור, ואת זה יש לבצע רק דרך מוסך שמתמחה בתחום ומספק שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה