יום שלישי, 23 במאי 2017

ארונות הזזה - אפשרות מפתיעה לעיצוב הבית



גם אנשים המתעסקים בעיצוב הבית כתחביב מופתעים לגלות אלמנט מפתיע המסוגל לשדרג את מראה החדר- ארונות הזזה. אנו רגילים לראות את הארון כפיתרון פרקטי לאחסון שניתן להשלים עם מראהו כל עוד הוא מוצב בפינת הבית. מנגד, הפריחה החדשה יחסית בתחום הביאה למודעות שארונות הזזה יכולים לשמש אלמנט עיצובי משפיע בתחום עיצוב הבית. הארונות מתאפיינים במשטחים בעלי קווים חלקים, שאינם מופרעים על ידי מגירות או ידיות. הדבר מביא לאסתטיקה נקייה ומינימליסטית, ואופי דלתות החזית מעניק מראה נבחר לכל החדר. קיימות אפשרויות לדלתות מזכוכית עמידה, מתכת, עץ ושילובים שונים ביניהם. הבחירה בדלתות שונות תעניק לחדר מראה כפרי וביתי או להפך- מראה "הייטקי" ומתוחכם. כך או כך מובטח כי הבחירה בארונות הזזה תשדרג ללא היכר את מראה החדר.




ארונות הזזה- לא רק מראה
בנוסף ליתרונות האסתטיים, לארונות ההזזה מאפיינים נוספים ההופכים אותם לרצויים בכל בית. ראשית, מדובר בארונות בעלי נפח רב שניתן לאחסן בתוכם כמות גדולה של חפצים, דבר המפנה משטחים ומדפים עמוסים ברחבי הבית. שנית, העובדה שפתיחת הארון נעשית על ידי הסטה של הדלתות ולא פתיחתן החוצה מאפשרת תכנון אידאלי של חלל החדר ומועילה מאוד לבתים קטנים המוגבלים במקום. שלישית, דלתות הנעות על ציר ומצויידות בסגירה בטיחותית מונעות מגירות הנסגרות על ידיים לא זהירות, דבר ההופך את הארונות לאידאליים עבור בתים עם ילדים קטנים.

לפני קניית ארון, רצוי להשקיע מעט זמן במחקר
קניית ארונות הזזה היא צעד משמעותי, וככזה- עדיף לא לבצע אותו בחיפזון. ראשית, מוטב לשבת עם בני הבית ולהבין את צרכי האחסון שלכם. לאחר מכן מומלץ לחפש המלצות על בתי עסק מנוסים העוסקים בנושא. רק בשיחה עם בעל מקצוע נוכל לוודא שאנו מקבלים ארון אמין ובטיחותי, שילווה את ביתנו שנים רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה