יום שלישי, 2 במאי 2017

מיסטיקנים בטלפון



ישנם מקרים בחיים בהם מומלץ לקבל ייעוץ
אין זה סוד שהחיים אינם זורמים תמיד על מי מנוחות. הפתעות טובות ורעות צצות לעיתים קרובות ונוהגות לשנות את שתכננו. במקרים של שינויים גדולים ודרמטיים, ההתמודדות עלולה להיות מאתגרת. חשוב להבין כדי הדבר קורה לכולם וכי הוא חלק מהמהלך הטבעי של החיים. עם זאת, אין הדבר אומר שעלינו תמיד להשלים עם כל שינוי. ישנם מקרים בהם שינוי שכזה מצריך החלטה. שמרנות העבר גרמה לאנשים רבים להדחיק את הלבטים שלהם. למזלנו, בימינו קיימת פתיחות רב לאפשרות להתלבט ולקבל ייעוץ מאדם נוסף, המסוגל לתת לשאלה זווית מעניינת שלא חשבנו עליה. במקרים כאלה, פונים רבים לייעוץ מיסטיקנים בטלפון.



מה לנו ולמיסטיקה?
המיסטיקה היא תחום המלווה את חיי האדם כבר שנים רבות במידה גבוהה מאוד של מהימנות. מדובר בשם כולל לאמנויות העוסקות בחוכמות של הסמוי מן העין. תחת המושג "מיסטיקה" ניתן למצוא נומרולוגיה קבלית ומערבית, פירוש חלומות, פתיחה בקלפי טארוט ועוד. בדרך המיסטיקה נוכל קלבל ייעוץ בתחומים הקרובים לליבנו, אשר המדעים ה"מדוייקים" נותרים מולם חסרי אונים. אנשים רבים פונים למיסטיקה על מנת להבין את חייהם הבנה מעמיקה יותר שתעזור להם לשפר את מצבם מבחינה כלכלית, רוחנית ורומנטית. במקרים כאלו של הצורך בייעוץ, לא קיימת תחרות לזמינות ומהירות המענה שמציעים מיסטיקנים בטלפון.

הייעוץ הנעשה בידי מיסטיקנים בטלפון עוזר לנו להגיע להחלטה הנכונה ביותר עבורנו
בניגוד למדעים המתיימרים לתת תשובות אחידות עבור אנשים שונים, מבינים המיסטיקנים כי לכל אדם איכות מיוחדת וכיוון שונה בחיים. משום שכך, לא ניתנת תשובה אחידה לשני אנשים שונים. ישנם אנשים המודאגים מהפורמט הטלפוני כי הם חוששים ששיחת טלפון לא תהיה אישית. ואולם, פגישה פנים אל פנים אינה הכרחית שכן במהלך השיחה נעזרים המיסטיקנים בטלפון עצמו כדי לקלוט דרכו את האנרגיות היחודיות למתייעץ. כך מקבל כל אחד ואחד את הייעוץ הנכון ביותר עבורו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה