יום שלישי, 23 במאי 2017

עורך דין רשלנות רפואית



כל מה שרציתם לדעת על תביעות בגין רשלנות רפואית
כשאנחנו ניגשים לקבלת טיפול רפואי, רובנו נוטים לשים את מבטחנו באופן מלא בגורם הרפואי המטפל בנו. בין אם מדובר באורתופד, גניקולוג או אפילו ברופא משפחה – כולנו נוטים לסמוך על בעל המקצוע כמעט בעיניים עצומות. עם זאת, לא חסרים מקרים בהם רופא או גורם רפואי אחר התרשל בעת מילוי תפקידו – כשל במתן האבחון הראוי, איחר במתן האבחון הקריטי, התאים טיפול לא נכון וכו'. מקרים כאלה נופלים תחת ההגדרה של "רשלנות רפואית", ובתביעות מעין אלו יוכל לסייע לכם עורך דין רשלנות רפואית מומחה.




נגרם לכם נזק רפואי? בחנו האם כדאי להגיש תביעה לפיצוי
נזק רפואי כתוצאה מרשלנות רפואית עשוי להוביל לפגיעה של ממש באיכות החיים שלכם. ודאי לא תתפלאו לגלות כי את הירידה באיכות החיים ניתן לתרגם למונחי פיצוי כספי, מה שאמנם לא יחזיר את חייכם למסלולם הקודם – אך יכול בכל זאת לסייע ולהשיב את הצדק אל כנו. במידה ואתם סבורים כי נגרם לכם נזק רפואי או אסתטי (כתוצאה מהליך רפואי) מומלץ לכם לבחון האם כדאי להגיש תביעה לקבלת פיצויים מאותו גורם מטפל. תוכלו להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע כדי לברר את סיכויי ההצלחה של התביעה, וכך להשקיע בה רק אם מדובר בתיק בעל סיכויים גבוהים להצלחה.

איך לבחור את עורך הדין המתאים לייצוג במקרה שלכם
בדומה לכל תחום משפטי אחר, גם בתחום הרשלנות הרפואית חשוב ביותר להקפיד לשכור את שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית מומחה. רק בעל מקצוע אשר מתמחה ספציפית בתחום זה יוכל לייצג אתכם כהלכה. זאת, תוך הפגנת בקיאות עמוקה בפרטי המקרה והיכרות עם כלל הדינים והגורמים הרלוונטיים בתהליך. כמובן שעדיף לשכור את שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית בעל המלצות מלקוחות קודמים מרוצים, בעדיפות כמובן ללקוחות אותם אתם מכירים באופן אישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה