יום שלישי, 23 במאי 2017

הכנה לGMAT



הכר את מבחן הGMAT
מבחן הGMAT הוא מבחן אמריקאי רב ברירתי שמזכיר מאוד את המקביל שלו בישראל, המבחן הפסיכומטרי. המבחן ארוך מאוד ובנוי ממאתיים שאלות ולרשות הנבחן עומדות כמאתיים דקות בסך הכול כדי לענות על שלושה נושאים: כתיבת חיבור, חלק כמותי שעוסק בשאלות מתמטיות, וחלק מילולי שדומה מאוד למקבילו הישראלי רק שכאן מדובר על השפה האנגלית. החלק של החיבור גורם לקשיים רבים שכן יש לכתוב שני חיבורים כשלכל אחד מהם מוקצה 30 דקות. הכנה לGMAT חולשת על כל התחומים האלו ומכינה את התלמידים ללא ידע מקדים מיוחד, כך שגם מי שהיה שלוש יחידות מתמטיקה בבית הספר או ארבע יחידות אנגלית יוכל להתכונן כראוי על אף שיהיה לו קשה יותר להבין חלק מהחומר ביחס לתלמידים אחרים שנחשפו אליו בעבר.




אל תנסו ללמוד לבד אם האופי שלכם לא בנוי לזה
אמנם קורסי הכנה לGMAT יש בשפע אך רבים מהאנשים מנסים ללמוד לבד מה שיכול להתגלות כבחירה רעה להכנה למבחן שכזה. קורס GMAT משפר משמעותית את הסיכויים לקבל ציון טוב כיוון גם בגלל שאפשרויות הלמידה מגוונות יותר וכוללים ישיבה בכיתה מה שמהווה מסגרת להרבה אנשים שצריכים אותה, וגם בגלל העובדה שבמהלך הקורס נלמד החומר שהרכיב מבחנים קודמים ממיטב המדריכים שכבר עברו את המבחן בהצלחה ומלמדים מהניסיון שלהם יחד עם שיטות לימוד חדשניות ויעילות ספציפית להתמודדות עם סגנון השאלות הקשה והמהיר של הGMAT.

אל תירשמו בלי לבדוק את תכנית הקורס המלאה
אמנם הרשמה לקורס הכנה לGMAT יכולה לקרוץ לכם מאוד אם עברתם אצל מכון שעושה עליכם רושם אך אל תמהרו ותחליטו החלטה פזיזה, ודאי לא לפני שתקראו את כל הסילבוס ותוכן הלימוד שהקורס מציעה לכם, שעות תרגול, אפשרות לחניכה אישית במידת הצורך, מרתון סימולציות לפני המבחן ואפשרויות למידה והבית למי שפספס שיעורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה