יום שלישי, 2 במאי 2017

לימודי צילום - טלפון או מצלמה?



בין אם אתה צלם מקצועי או חובבן השאלה האם טלפון או מצלמה זו שאלה פנימית שנשאלת לפני כל טיול ארוך, מפגש עם חברים, או אפילו נסיעה לסבתא שלא ראינו הרבה זמן. תמונות נהיו חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, יש לנו צורך לצלם כמעט כל דבר. ובעיקר את עצמנו מחייכים עם עוד אנשים. ללא ספק האיכות של מצלמה רגילה, בין אם דיגיטאלית לפילם היא עדיפה מהמצלמות ברוב הטלפונים הניידים. חסרון עיקרי של המצלמות האלה היא נושא הגודל, והזמינות, כיום הטלפונים הניידים אתנו בכל מקום, בכיס, בתיק ולפעמים גם סתם ככה ביד, דבר זה הוא היתרון הבולט ביותר שיש לטלפוניים הניידים על המצלמות הרגילות.





פילם או דיגיטאלי –
 אם אתה אחד שמסתובב עם מצלמה רגילה בנוסף לטלפון הנייד ואינו מתפשר על איכות התמונה ועל דופי הצילום, לימודי צילום כנראה המסלול הנכון עבורך, לא מחייב שלימודי צילום יהיו על מנת לרכוש עבודה בתחום, לימודי צילום כלימודי אומנות יכולים לשמש ואף ברוב המקרים משמשים כתחביב, ולא דווקא כעל מקצוע או עסק. לימודי צילום ידליקו את הניצוץ הקטן הזה בלב ויהפכו אותו ללהבה בוערת  עם הרבה ידע ונסיון, כך שאם אתה חובב צילום בין משתמש במצלמת פילם או במצלמה דיגיטאלית ורוצה להרחיב את הידע שלך ולשפר את יכולת הצילום שלך כדאי לך להירשם אל לימודי צילום.

צילום כעבודה –
צילום הוא תחום רחב ישנם הרבה מסלולי צילום והרבה סגנוני צילום ואם כך יש המון צלמים, חלק רק כתחביב, יוצאים עם המשפחה לטיול, הולכים בשקיעה לים, יוצאים עם הכלב לטבע, ייקחו איתם את המצלמה האהובה עליהם ויחכו לתמונה המושלמת, ישנם חלק מהצלמים שייקחו את זה כעבודה לכל דבר, מצילומי בר מצווה לצילום דוגמנות וצלם בפאבים  וחיי לילה. לצילום יש מגוון של אפשרויות ודרכים מעשיים כהכנסה ואף גם כתחביב.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה