יום שלישי, 23 במאי 2017

בדיקת זוגיות



המטרה של בדיקת זוגיות
מחשבון אהבה נומרולוגיה משתמש במשמעות המיסטית של המספרים כדי לבדוק התאמה בין בני זוג. הפעלת המחשבון מתבצעת באמצעות הזנת פרטי בני הזוג בעברית בלבד. הפרטים הרלוונטיים הם שם פרטי ושם משפחה של בני הזוג לפני הנישואין. במידה ומבקשים לבצע את הבדיקה לאחר מערכת יחסים ארוכה ונישואין משותפים, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע מתחום הנומרולוגיה ולקבל פרטים ספציפיים.
המטרה העיקרית של בדיקת זוגיות היא לסייע לנבא את מידת ההצלחה של הקשר. בעזרת הבדיקה ניתן למנוע מראש עוגמת נפש, לקבל אינדיקציה מסוימת לגבי סיכויי הצלחה של קשר חדש ולהרגיע חששות מיותרים. המחשבון מבוסס על תורת הנומרולוגיה ולכן הוא מאפשר חקר של תכונות אישיות מסוימות דרך חיבור המספרים.
עם זאת, אין להתבלבל בין מחשבון שמנצל את עקרונות הנומרולוגיה כדי לבדוק מידת הצלחה של קשר זוגי מסוים לבין תורת מספרים מתמטית שעוסקת רק בתכונות של מספרים טבעיים וללא ייחוס משמעות מיסטית.




איך מבצעים את הבדיקה?
יש כמה דרכים לבצע בדיקת זוגיות במהירות ובדיסקרטיות. האפשרות הראשונה היא להיכנס לאתרי האינטרנט שעוסקים בתחום ולהזין את הפרטים הרלוונטיים. הזנת הפרטים לא דורשת היערכות מוקדמת והיא אפילו לא מחייבת שיתוף פעולה בין בני הזוג. במילים אחרות, אחד מבני הזוג יכול להזין את השמות הפרטיים ואת שמות המשפחה ולהמתין לתוצאות על בסיס העקרונות הנומרולוגיים.
האפשרות השנייה היא לתאם פגישת ייעוץ מול נומרולוגים ובאותה הזדמנות לבצע בדיקת זוגיות מקיפה. זו אפשרות שמועדפת על זוגות שנמצאים בתחילת הקשר שלהם. פגישת ייעוץ עם נומרולוגים לא מחייבת את ביצוע הבדיקה, אך היא בהחלט מספקת מידע על סיכויי ההצלחה של הקשר. בעזרת פגישת הייעוץ ניתן לבצע את הבדיקה בדרכים שונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה