יום שבת, 30 באפריל 2016

גולן טלקום שירות לקוחות



בעזרת יצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום ניתן לקבל תשובות לשאלות נפוצות וחשובות. קודם כל, רוב הלקוחות שפונים למוקד בחודשים האחרונים עושים זאת כדי לשאול האם החברה צפויה להיסגר. יש גם לקוחות ששואלים על המיזוג הצפוי עם חברת סלקום ועל כיבוד המחירים בחוזה המבצע שיש כיום. מעבר לכך, ניתן לנצל את הזמינות הגבוהה של מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום כדי לשאול על קידומת החברה, על נושא תפעול החשבוניות ועל השלמת תאריך המיזוג בין החברות או מתן שירות ותמיכה בנקודות השיווק השונות ברחבי הארץ.

נושאים נוספים שעולים לדיון מול מוקד שירות הלקוחות של חברת גולן טלקום מתייחסים לתעריפים. נציגי המוקד מוסמכים לתת תשובות על מחירי שירותי החברה, הבדלים בין מסלולים ומצב החשבון של כל לקוח בנפרד. כדאי ליצור קשר עם החברה ולשאול על מחזור החיוב בגולן טלקום או לקבל מידע על הודעת טקסט למספר נייח.

למידע נוסף לחץ כאן - גולן טלקום שירות לקוחות
 
למה ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום?
יש הרבה סיבות בגללן כדאי ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות. הסיבה העיקרית היא שמדובר על מוקד רשמי שזמין עבור הלקוחות בשעות שונות ומספק להם מידע אמין. סיבה נוספת קשורה לרמת המקצועיות של נציגי המוקד ולאופן שבו הם עונים על השאלות הנפוצות.

מבחינת הלקוח, יצירת קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של גולן טלקום היא פריבילגיה. נציגי המוקד יכולים ללוות את הלקוח במקרים של תקלות נפוצות ולסייע לו לפני טיסה לחו"ל. לצורך השוואה, שירותים שהלקוח יכול לנהל בעצמו דרך אתר האינטרנט של החברה הם בדיקת מצב חשבון, התקנה והסרה של שירותים כולל התנתקות והוספה של קווים או רכישת כרטיס סים נוסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה