יום שלישי, 12 באפריל 2016

שיפוץ חדר שינה מעוצב



ניתן לשפץ חדרי שינה בתקציב יחסית נמוך כדי לעצב אותם מחדש. חדר שינה מעוצב משפר את איכות החיים ומעלה את ערך הנכס. את השיפוץ כדאי לבצע לפי הטעם האישי ותוך התייעצות עם אנשי מקצוע. אפשר לערב מעצב פנים כדי לשמוע המלצות על סגנונות עיצוב שונים של חדרי שינה, לשאוב השראה מקטלוג עיצובים באתרי אינטרנט ולערוך רשימה מסודרת של צרכים ומטרות. השלב הראשון בשיפוץ הוא בדרך כלל צביעת קירות, תיקון ארונות ורהיטים ותליית וילון או הדבקת טפטים. לאחר מכן ניתן להיכנס לעובי הקורה ולעצב את חדר השינה בסגנונות מיוחדים.

למה חשוב להשקיע בדברים הקטנים?
במקום לשאת בהוצאות מיותרות על רהיטים יקרים, ניתן פשוט להחליף את מסגרת המיטה או לצבוע אותה מחדש. גם יצירת גב למיטה ישדרג את חדר השינה וישנה את האופי המקורי שלו. בעזרת מסגרת עשויה עץ או מתכת ניתן לבודד את המיטה מהקיר ולמנוע חדירת קור. כדאי להשתמש בצבע על בסיס מים כדי לצבוע מסגרת קיימת וכך להשיג גימור מצוין וקל לניקוי או תחזוקה. השיפוץ דורש מחשבה מחוץ לקופסא ויש הרבה רעיונות מקוריים שמתייחסים אל חדר שינה מעוצב.



תאורה פונקציונאלית ודקורטיבית
לגופי תאורה יש חשיבות גדולה בעיצוב חדרי שינה. התאורה צריכה להיות מצד אחד פונקציונאליות ולהקל על ההתנהלות בתוך חדרי השינה גם באמצע הלילה, אך מצד שני יש לה ערך דקורטיבי. כדאי להעדיף גוף תאורה עומד בצד החדר ולחסוך מקום. אפשר גם למקם גופי תאורה קטנים יותר לצד המיטה, לתלות שרשרת נורות או להניח גוף תאורה מתחת למיטה כדי להפיץ אור מפתיע. בנוסף, רצוי להתקין מפסק עם דימר לשליטה על רמת האור בתוך חדר שינה מעוצב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה