יום רביעי, 27 באפריל 2016

הכל על מרכזית IP



מרכזית IP היא פתרון תקשורת מתקדם המבוסס על שימוש ברשת האינטרנט לצד חיבור לקו טלפון רגיל. באמצעות מרכזיה מן הסוג הזה ניתן לחסוך בהוצאות תקשורת ולצמצם משמעותית עלויות של תחזוקה שוטפת. גרסאות מתקדמות של המרכזיה מתאפיינות בשדרוגים רבים וכוללות התאמה מדויקת לתדרים של משרד התקשורת הישראלי, תמיכה מלאה בעברית, קידוד ואבטחה. בעזרת המרכזיה ניתן להפעיל נתב שיחות עסקי ולנתב שיחות נכנסות לשלוחה מבוקשת. המרכזיה משפרת את קשרי הלקוחות הקיימים ומקלה על גיוס לקוחות חדשים. מעבר לכך, ניתן להשתמש במרכזיה כדי להגדיר כללים למענה שיחות ולספק תכונות מתקדמות לכל עובד.

בחירת מרכזית IP
יש כמה דגשים שכדאי להתייחס אליהם כאשר בוחרים מרכזית IP. ראשית, חשוב להגדיר את צרכי העסק ולוודא מרכזיה שמתאימה לו מבחינת מפרט טכני ותשתית תקשורת. שנית, רצוי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבדוק מי עומד מאחורי הפעלת המרכזיה. אפשר להשתמש במידע המופיע באתרי אינטרנט ולקבל המלצות מלקוחות קודמים. כדאי גם להשוות בין מחירי מרכזיות ולהביא בחשבון את עלויות תשתית התקשורת בטווח הקצר והארוך. בנוסף, רצוי לתת עדיפות למרכזיה שבה ניתן להפעיל תכונות בשלוחה האישית, לבצע הגדרות בתא הקולי ולערוך שינויים בממשק ניהול עצמאי.




היתרונות של שילוב בין חומרה ותוכנה
מרכזית IP מכילה בדרך כללשילוב בין חומרה ותוכנה וכך מרכזת את כל צרכי התקשורת של העסק במוצר אחד. בעזרת המרכזיה ניתן לעשות שימוש מדויק בפרוטוקלים מתקדמים של תקשורת ולהפחית עלויות בתקשורת בין סניפים בארץ ובחו"ל. המרכזיה מסייעת לאיחוד כל דרכי התקשורת לפלטפורמה אחת, כדי לחסוך באופן משמעותי בזמן ובכסף. בעזרת המרכזיה ניתן להשיג נגישות משופרת לפניות של לקוחות ולקבל דוחות על ביצועים ופעילות בזמן אמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה