יום שלישי, 12 באפריל 2016

הכנה לgmat



הסבר כללי על מבחן ה-GMAT, המבנה שלו וחשיבותו עבור העתיד האקדמי שלכם
מבחן ה-GMAT הוא אחד המבחנים המוכרים ביותר ובעלי השם המאיים ביותר עבור הסטודנט הממוצע למנהל עסקים בעולם כולו. מבחן זה הוא למעשה מבחן בין לאומי שמתוכנן, נכתב ונערך על ידי חברה אמריקאית (Graduate Management Admission Council) במטרה לסנן בצורה הטובה ביותר מועמדים לתואר שני במנהל עסקים. כך למעשה מהווה מבחן ה-GMAT רף כניסה לתואר MBA בדומה לרף הכניסה שמהווה הפסיכומטרי לאוניברסיטאות ומכללות בישראל, ובדומה לפסיכומטרי, בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר במבחן ה-GMAT נדרשת מסגרת איכותית של הכנה לgmat.

הכנה לgmat – איך עושים את זה נכון ומה מבטיח לכם את הטוב ביותר?
מסגרת איכותית של הכנה לgmat היא מסגרת שעושה את הדברים בצורה הדרגתית ונכונה, מתוך היכרות עם מבנה המבחן ומתוך התאמה של מסגרת הלימודים אליכם. הכנה לgmat מתמקדת בכל אחד מהחלקים השונים של המבחן – חלק החיבור (AWA), החשיבה המשולבת, החלק הכמותי והחלק המילולי (באנגלית), ומעניקה לכם את הכלים הנכונים ביותר להגעה למקסימום תשובות נכונות בכל אחד מהחלקים. ה-GMAT הוא מבחן אדפטיבי ממוחשב, כלומר הוא משתנה משאלה לשאלה בהתאם לתשובות נכונות או שגויות, ומכון הכנה איכותי הוא כזה שמעניק לכם את הכלים הטובים ביותר להכנה למבחן שכזה.




אתם צריכים לבחור במכון הכנה שמראה לכם קבלות, ולא פחות חשוב מכך מתאים את עצמו אליכם
כמובן שמכון הכנה לgmat שבו אתם בוחרים הוא מוסד לימודים שצריך להראות לכם קבלות מוכחות של הצלחה בהכנה למבחן הזה, אך הדבר לא נגמר בכך. אחד התנאים החשובים ביותר של הכנה לכל מבחן ושל לימוד איכותי הוא כמובן ההתאמה של שיטת הלימוד ואופי הלימוד לאופי התלמיד, ועליכם לראות שמדובר במסגרת לימודים שכזו במטרה להביא את עצמכם לתוצאות הטובות ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה