יום ראשון, 3 באפריל 2016

עו"ד אזרחי



עו"ד אזרחי לייצוג בבית המשפט

מחפשים עו"ד אזרחי לטובת ייצוג בבית המשפט? במקרים הללו, כדאי לחפש עורך דין אשר מתמחה בין השאר בהליכי ליטיגציה. ליטיגציה הוא המונח המשפטי המקובל לייצגו בבית המשפט. מדוע הדבר דורש התמחות? מאחר שהתחום המשפטי, בוודאי זה האזרחי לא כולל בהכרח דיונים בבית המשפט. עו"ד אזרחי יכול גם לחתום עבורכם על מסמכים, לייצג אתכם בהליכי גיור ובוררות, לכתוב בשמכם מכתבים ולבצע עבורכם עבודות ביורוקרטיות מול משרדים ממשלתיים - אך אין ספק שהייצוג בבית המשפט, מהווה את אחת מנקודות השיא בעבודתו של עורך הדין, והדבר דורש את המומחיות הגבוהה ביותר.



מורכבותו של הדין האזרחי

יש לזכור כי עו"ד אזרחי יכול לייצג אתכם במגוון רחב יחסים של הליכים משפטיים מכל סוג שהוא. תחת תחום הדין האזרחי ניתן למצוא תחומים כמו דיני מקרקעין, דיני חוזים, דיני חברות, דיני אישות, דיני אזרחות, בנקאות, נזיקין, קניין פיזי ורוחני, ועוד שפע של נושאים מורכבים מאד. בעוד שהדין הפלילי כולל בתוכו הליכים אחידים יחסית, הרי שתחת הדין אזרחי יש מספר גבוה מאד של הליכים משפטיים, ויש אף בתי דין מיוחדים לחלק מהדינים האזרחיים (כמו למשל בית הדין לענייני משפחה). לכן, כשאתם מחפשים עו"ד אזרחי, חשוב מאד לראות שלא רק שהוא מתמחה בהליכי הליטיגציה המשפטית - אלא שהוא גם מתמחה בתחום שלשמו אתם פניתם אליו. הדבר יאפשר לכם לקבל את הייצוג ברמה הגבוהה ביותר, בין אם אתם צריכים ייצוג מהצד של התובע – או דווקא מהצד הנתבע.


יש משמעות לניסיון

זכרו שתמיד כשאתם פונים למשרד של עו"ד אזרחי, הרי שיש גם חשיבות לניסיון של המשרד. אמנם הניסיון של עו"ד אזרחי הוא לא הכל, ויש גם עורכי דין צעירים ומוכשרים - אבל אין ספק שהניסיון הוא תמיד יתרון משמותי, בוודאי כשיש לעו"ד מוניטין של הצלחות בתיקים דומים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה