יום שלישי, 19 באפריל 2016

יועץ משכנתאות פרטי



בימים כאלו שרכישת דירה נראית רחוקה מאין כמותה, חשוב לדעת מה המשכנתא אשר מוצעת לנו ואיפה. בחירה להצעה במשכנתא מבין הרבה מאוד הצעות הינה בחירה לא פשוטה. ייעוץ משכנתא בבנקים השונים יתמקד בדרך כלל באינטרס של הבנק ופחות באינטרס שלכם, כלוקחי המשכנתא. לכן, רגע לפני שבוחרים איך לפרוס ולהתמודד עם העלויות והחזרתם – כדאי להבין מה מתאים ולמי. ראשית כל עליכם לחשב את מלוא היכולות הכלכליות שלכם – כמה אתם מכניסים בחודש והאם יש כספים באופק שעתידים להשתחרר – חסכונות, קרן השתלמות וכיוצא בזה. לאחר מכן יש להבין בדיוק מה עלותה של הדירה שאתם רוצים לרכוש וכמה כסף יש לכם מתוך עלות הדירה. למשל, דירת ארבעה חדרים במחיר של מיליון ארבע מאות חמישים אלף ₪, עם הכנסה קבועה של תשעה עשר אלף ₪ בחודש , חיסכון של מאתיים אלף ₪, קרן השתלמות בגובה מאה אלף ₪ ואפילו עזרה מההורים בגובה מסוים של הסכום. את כל החישובים הללו תעשו לפני שאתם מגיעים אל הבנק, בשביל שתהיו בעמדה של ידע והבנה על המתרחש.

מה הם היתרונות של יועץ משכנתאות פרטי?
יועץ משכנתאות פרטי יכול לחסוך לנוטלי המשכנתא סכומי כסף ניכרים לאורך תקופת החזר ההלוואה ולמנוע מצב של חדלות פירעון מצד הלווים. בעצם עבודתו של יועץ משכנתאות פרטי שהוא משכלל ומכמת את כל הנתונים אודות מבקשי המשכנתא, מתאים את המשכנתא ותנאיה ללקוח בצורה הטובה ביותר במצב השוק הנוכחי ובראייה לעתיד.




יועץ משכנתאות פרטי יכול גם להוסיף לחוזה ההלוואה גם נקודות פירעון מוקדם, שינוי תנאים כעבור מספר שנים, עצירת תשלומים לתקופה מסוימת במקרה של אובדן עבודה ואף להציע לא לקנות את הנכס המדובר כי הינו יקר מדי עבור התקציב ויסכן את הזוג מבחינה פיננסית.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה