יום שישי, 29 באפריל 2016

Sari Oz



בניית בית ועיצובו דורשת את עזרתם של בעלי מקצוע רבים
בכדי לזכות בבית ייחודי אשר מתאים לצרכינו ובו נרגיש בבית, יש צורך להיעזר באנשים מקצוע רבים. האחראים על הבנייה ועיצוב הבית הינם האדריכל ומעצב הפנים, אשר עושים את רוב עבודת התיאום בין אנשים המקצוע השונים, עיצוב ותכנון הבית בכדי להתאים אותו לטעמנו האישי.
תפקידו של האדריכל הינו לנצח על בניית הבית
אדריכל הינו בעל מקצוע המתמחה בתכנון מבנים, והוא זה שאחראי על עבודת הבנייה. האדריכל מתכנן את תכניות הבנייה של הבית, תוך התחשבות בתחומים כגון הנדסת המבנה וחוק ותקינה ותוך מתן תשומת לב לפרטים כגון שטח המבנה, האקלים בסביבה וכדומה. לאחר סיום התכניות, מתחילה מלאכת הבנייה, המשלבת את עבודתם של מספר לא מבוטל של בעלי מקצוע. האדריכל הינו האדם אשר אחראי על הגישור בין אנשי המקצוע השונים, ולרוב הוא זה שאחראי על הפיקוח על עבודתם.  

מעצב הפנים הינו האדם אשר הופך את הבית לאישי וייחודי
מעצב פנים הינו בעל מקצוע המתמחה בשינויים ועיצובם של חללים פנימיים, והוא זה שמעצב את הבית, נותן פרשנות להעדפותיו של הלקוח והופך את הבית לאישי ו"ביתי". על מעצב הפנים למצוא דרכים לנצל את החלל עד תום, לפתור בעיות הקשורות במבנה הבית וכן למצוא פתרונות אכסון יצירתיים אשר חשובים בכל בית, אולם לא יפגעו בסופו של דבר במראהו.
Sari Oz הינה אדריכלית פנים מהמובילות בתחום
אדריכל פנים הינו אדריכל בעל התמחות בעיצוב פנים. Sari Oz הינה אדריכלית פנים בעלת ניסיון רב, אשר עבדה בחברות שונות ומובילות בתחום. ניסיונה הרב של Sari Oz בא לידי ביטוי בעבודתה, אשר בה ניתן למצוא קו אחיד המלווה אותה החל מתכנון מבנה הבית ועד סיום העיצוב, כך שהתוצאה הסופית המתקבלת אחידה וייחודית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה