יום שלישי, 19 באפריל 2016

השכרת קרוואנים



השכרת קרוואנים בישראל
החלטתם לצאת לטיול משפחתי? אתם לא מעוניינים לעבור בין בתי הארחה או מלונות שונים? נמאס לכם מלינה באוהלים? זה הזמן להשתדרג! השכרת קרוואנים היא התשובה בשבילכם. בעזרת הקרוואן תוכלו לטיול בצורה נינוחה ברחבי הארץ יחד עם הילדים או החברים. ניתן לעצור את הקרוואן בכל שלב שתרצו, כדי לנוח או סתם על מנת להכין את ארוחת הצהרים הקרובה. השכרת קרוואנים לאו דווקא מייצגת טיולים ארוכים בהם נוסעים שעות כל יום. טיול עם הקרוואן הוא טיול המאפשר בעיקר ספונטניות.




אילו סוגי קרוואנים קיימים?
בסוכנויות להשכרת קרוואנים בישראל קיימים סוגים שונים של קרוואנים. הקרוואנים מתחלקים לשני סוגים עיקריים – קרוואן נגרר, ואוטוקרוואן. הקרוואן הנגרר, מתחבר באמצעות וו הגרירה לאוטו, ונגרר אחריו. לעומתו, האוטוקרוואן משמש גם כאוטו, בלי הצורך לגרור שום גוף. מצאו את האופציה העדיפה יותר עבורכם. יש לציין כי רוב הסוכנויות להשכרה קרוואנים מציעות שירות של השכרת מכוניות עם וו גרירה. דגמי הקרוואנים השונים נבדלים אחד מהשני גם בגודל ובתכולה. מבחינת הגודל, ישנם סוגי קרוואנים שונים המאפשרים לינה של מספר משתנה של אנשים. זה צריך להיות נושא מרכזי בבחירת הקרוואן המתאים עבורכם בסוכנויות להשכרת קרוואנים. גם כאן כדאי לציין כי משפחות רבות בוחרות בקרוואן אשר מאפשר לינה של מספר קטן של אנשים, כך שחלק ישנים באוהל אשר מוקם מחוץ לקרוואן.

טיפ חשוב לבחירת קרוואן
כאשר אתם מגיעים לסוכנות להשכרת קרוואנים, בקשו להתייעץ עם גורם בעל ידע. הסבירו לו מה אתם מחפשים, וכיצד הטיול שלכם מתוכנן. הוא יתאים עבורכם את גדם הקרוואן המתאים מבחינת גודל ותכולה. לאחר מכן חשוב להיכנס ולראות את הקרוואן בעצמכם. וודאו כי הוא אכן מכיל את כל מה שאתם צריכים, ויהיה נעים לטייל בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה