יום שבת, 16 באפריל 2016

מפות שולחן מעוצבות



מפות שולחן מעוצבות יכולות לשנות את האווירה אצלכם בבית או במשרד ולהעניק לכם את העיצוב שתמיד חלמתם עליו. משפט זה נשמע גדול מאד והוא באמת כזה, אתם יכולים לשנות את האווירה העיצובית שלכם בעזרת טקסטורה וצבעים של הבד וכל זה בלי להשקיע יותר מדי או להסתבך עם פעולות עיצוביות מורכבות. אתם צריכים לדעת כי אתם יכולים לעשות בבית שלכם או במשרד שינוי קטן שיביא להבדל גדול וכל זה אם רק תפתחו מעט את הראש ותהיו מוכנים לגלות עולם עיצובים חדש.

כיצד מפות השולחן יכולות לשנות את החלל

רבים לא מודעים לכך כי מפות שולחן מעוצבות יכולות לשנות את החלל שלהם ואין זה משנה אם מדובר על החלל בכניסה לבית או אזור שולחן האוכל עצמו. המפות יכולות להיות מונחות על שולחנות או כל משטח אחר שמעוניינים לשנות את הנראות שלו והן מביאות אווירה עיצובית בזכות המאפיינים הבאים:
·       
צבע
– מפות שולחן מעוצבות מוסיפות צבע לחלל ואפשר לקבוע אם הצבעים של המפות יהיו צבעים משלימים או דווקא שאלו יהיו מנוגדים לצבעים הקיימים במקום וייתנו תחושה של עיצוב.
·       
טקסטורה – העובדה כי מפות השולחן עשויות בד מכניסה לחלל עוד טקסטורה שבפני עצמה מהווה אלמנט עיצובי מעניין שיכול לשנות את האווירה במקום.
·       
ניקיון – ברגע שמניחים על שולחן או על משטח מפה נקייה המקום עצמו נראה נקי, גם אם הוא ישן יחסית וגם אם ישנם כתמים במבנה עצמו. ברגע ששמים מפות שולחן מעוצבות על השולחן או על משטח אחר, העין מתרכזת במפה והדבר הראשון שנתפס בה הוא הניקיון. לכן, בבתים רבים שעומדים למכירה הבעלים של הבית מחליטים להוסיף מפות ומה שטוב בעת המכירה טוב כמובן גם לחיי היום יום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה