יום שישי, 6 במרץ 2015

מרכזיות IP מחיר



מרכזיית טלפונים – רכישה הכרחית וחשובה בניהול העסק שלכם
שירות לקוחות איכותי הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת העסק שלכם – כמו שכל בעל עסק יכול לספר ולהסביר. את שירות הלקוחות האיכותי מקבלים במידה רבה ממענה טלפוני איכותי – מאחר ורוב הלקוחות יוצרים קשר עם העסק דרך הטלפון. בניהול משרד בקנה מידה קטן עד גדול – חייבים מרכזיית טלפונים איכותית שתתאים לצורך הגדל של העסק שלכם במענה טלפוני. ישנם מרכזיות טלפונים רבות, וחשוב לא להתפשר ולקבל את המוצר האיכותי ביותר. בשביל לקבל את המוצר האיכותי ביותר, בלי להסתבך עם מרכזיות קוויות מיושנות ומתסכלות – המוצר המושלם הוא מרכזיות IP.




היתרונות הגדולים ברכישת מרכזיית IP
בשיטת מרכזיות ה-IP מקבל כל טלפון המחובר למרכזיה כתובת IP (internet protocol) ייחודית לו – הנותנת לו את מספר הטלפון שלו. כך למעשה מרכזיית IP מקבלת את קווי הטלפון שלה לא מתשתית קווית מיושנת, אלא מתשתית אינטרנט מהירה ומודרנית. זוהי השיטה המודרנית והרלוונטית ביותר בתחום המרכזיות לעסקים – ולכם אסור להישאר מאחור בתחום זה. באופן יחסי, משלמים על מרכזיות IP מחיר גבוה יחסית למרכזיות – אבל זוהי אשליה. מדובר במוצר איכותי, מאחר וברכישת מרכזיות IP מחיר גבוה הוא רק על כמות טלפונים גדולה, ובתמורה מקבלים מוצר איכותי, המבטיח את המענה הטלפוני האיכותי שלכם.

לשלם על מרכזיות IP מחיר המתאים בדיוק לצורך שלכם
כפי שהסברנו, אנחנו משלמים על מרכזיות IP מחיר גמיש יחסית – בהתאם לכמות הטלפונים הנחוצה לנו. ברכישה של קווי טלפון בודדים במרכזיה נשלם על מרכזיות IP מחיר נמוך של אלפי שקלים בודדים – וברכישה של כמות גדולה (30 ומעלה) של קווי טלפון נשלם על מרכזיות IP מחיר שנע מ-7,000 ₪ והלאה. בכל מקרה – חשוב להגדיר את הצורך שלכם. ברגע שתבינו מהו הצורך שלכם, תבינו שלא תמצאו תפוקה איכותית יותר מזו שמרכזיות IP מציעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה