יום שישי, 6 במרץ 2015

אין טיול שטח טוב כמו של טיולי ג'יפים בפירנאים



נתחיל בקביעה חשובה שקשה מאוד לערער עליה – מי שחווה פעם טיול ג'יפים אמיתי, יתאהב בקונספט וישתוקק רק לעוד ועוד טיולי ג'יפים. אנחנו אנשים מטיילים – ואנחנו אוהבים טיולים מכל סוג – אבל אין חווית טיול שטח מלאה ונכונה יותר מטיולי ג'יפים. רכבי שטח חזקים מאפשרים לנו לחוות את השטח בצורה שלעולם לא נוכל עם רכב פרטי במסלולים מותאמים מחד, ומאידך לא נצליח לכבוש בטיולים רגליים. טיול ג'יפים מאפשר לנו לחוות את השטח והקרקע, עם רכב שמותאם בדיוק לשם כך, ולחוות נופים ואתגרים במהירות ועוצמה שאי אפשר להתחרות איתן. טיולי ג'יפים הם כמובן קונספט פופולארי מאוד בארץ – אבל מי שאוהב טיולי ג'יפים לא יוותר גם על החוויה האירופית האולטימטיבית בתחום – טיולי ג'יפים בפירנאים.




הסבר קצר על רכס הפירנאים
הרי הפירנאים מפורסמים בעיקר בשל היותם הגבול הגאוגרפי והמדיני בין ספרד לצרפת – שרשרת הרים גבוהה ומושלגת שמפרידה בין מערב ומרכז אירופה לבין ספרד ופורטוגל – חצי האי האיברי. עם זאת, רכס הפירנאים הוא גם אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר באירופה – בוודאי כשאנו מדברים על חווית טיול שטח. בחלק גדול מן המקרים מדובר בטיולי סקי – אבל רכס הפירנאים הגבוה והמאתגר מציע גם את חווית השטח המושלמת – טיולי ג'יפים בפירנאים.

טיולי ג'יפים בפירנאים – חווית טיול שטח אולטימטיבית
כאמור, רכס הפירנאים גבוה וארוך – מה שמאפשר מסלולי טיולי ג'יפים בפירנאים שיהיו ארוכים ומעניינים במיוחד. טיולי ג'יפים בפירנאים משלבים בין הנוף הייחודי של שרשרת ההרים – החולשת על צפון ספרד ודרום צרפת, כולל מדינת אנדורה הזעירה – לבין חווית טיול שטח מאתגר. מי שאוהב טיולי שטח, ובוודאי מי שחולק את התשוקה שלנו לטיולי ג'יפים – ימצא את הטיול האולטימטיבי עבורו בטיולי ג'יפים בפירנאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה