יום שלישי, 31 במרץ 2015

קופת חולים לאומית זימון תורים



טיפים ליצירת קשר עם מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית
נציגי מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית יכולים להעמיד לרשות הלקוח פתרונות כמעט לכל בעיה. יחד עם זאת, לא כל הלקוחות נערכים בצורה נכונה ליצירת קשר עם המחלקה. יש כמה טיפים עליהם כדאי להקפיד לטובת ניצול יעיל וטוב יותר של זמן ההמתנה. הטיפ הראשון הוא לאסוף את כל הפרטים האישיים והמידע הדרוש. לא מומלץ לחכות עד שנציגי מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית עונים לטלפון. חשוב לארגן בצורה מסודרת את הפרטים האישיים ולהתמקד במספר כרטיס אשראי, סניפים ושמות פוטנציאליים של רופאים.

 טיפ נוסף הוא לנצל את המידע של נציגי מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית. מי שלא מקבל את האינפורמציה הרצויה לזימון תורים דרך אתר האינטרנט של לאומית יכול ליצור קשר טלפוני. בקשר טלפוני הנציגים זמינים עבור הלקוח בכל שאלה. הם יכולים לעזור לו להשיג מידע רלוונטי על תורים פנויים, לבדוק כתובות של סניפים או מוקדי רפואה דחופה ולברר גם על תשלומים וזכויות המגיעות לו מתוקף החוק.

למידע נוסף לחץ כאן - קופת חולים לאומית זימון תורים
 
מתי כדאי להתקשר על מנת לזמן תור במהירות וביעילות?
מבחינת שעות מומלצות עבור התקשרות טלפונית עם מוקד זימון התורים של קופת חולים לאומית, רצוי להתמקד בשעות הבוקר או הערב. הלחץ העיקרי על המחלקה הוא בשעות הצהריים וזאת בגלל הרגלי העבודה והלימודים. במילים אחרות, הורים לילדים מתקשרים בדרך כלל בצהריים על מנת לזמן תורים. בשעות הבוקר המוקדמות קל יותר לתאם זימון תורים וליצור קשר עם נציגי המחלקה.

לסיכום, אין להקל ראש בחשיבות של מחלקת זימון התורים של קופת חולים לאומית. כדאי להיערך מראש ליצירת קשר עם המחלקה ולנצל את היתרונות שלה על הצד הטוב ביותר ללקוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה