יום רביעי, 4 במרץ 2015

הלוואה מהירה



מה התנאים לקבלת הלוואה מהירה?

האלטרנטיבה לתהליך המסורבל של בקשת הלוואה בנקאית הוא פנייה לחברה פרטית. יש חברות חוץ בנקאיות הפועלות באישור משרד האוצר ומציעות הלוואות ללקוחות פרטיים או עסקיים. הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות בתנאים מועדפים. אין צורך בהעמדת ערבים או ביטחונות, ההלוואה אינה מגבילה את חשבון הבנק של הלקוח והיא מאושרת בתוך מספר שעות לכל היותר. כדאי להכיר את הקריטריונים המקובלים הקובעים מי רשאי ליטול הלוואה מהירה.

הלוואה מהירה

לכל גוף חוץ בנקאי יש תנאים אחרים עבור נטילת הלוואות. באופן עקרוני, ניתן לשים את האצבע על מספר קריטריונים משותפים. הקריטריון הראשון הוא היעדר תיקים בהוצאה לפועל או הגבלות בחשבון הבנק. הקריטריון השני הוא שהלקוח צריך להיות מעל גיל 21 ועם הכנסה מסוימת. יחד עם זאת, רצוי להשוות בין מסלולים על מנת לקבל מידע על גופים המעניקים הלוואות גם ללקוחות מוגבלים בבנק. קריטריון אופציונאלי שלישי לנטילת הלוואה מהירה הוא שלושה חודשי פעילות של חשבון הבנק ושלושה חודשי מע"מ אחרונים לעצמאיים. שכירים נדרשים להציג שלושה תלושי שכר, שלושה חודשי פעילות בחשבון העובר ושב וצילום של תעודת הזהות.

האם עמידה בתנאים מבטיחה הלוואה אטרקטיבית?

לקוח העומד בתנאים חייב לבדוק האם מדובר על הלוואה אטרקטיבית עבורו. עמידה בתנאים היא לא אינדיקציה למסלול הוגן ומשתלם של הלוואה מהירה. רצוי לבחון לעומק את גובה פריסת ההחזר ואת הריבית והעמלות. יש לתת עדיפות למסלול המאפשר פירעון מוקדם ולהתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות.

לסיכום, היכרות עם התנאים לקבלת הלוואה מהירה היא רק חלק קטן ממערכת השיקולים. לקוחות פרטיים, בעלי עסקים ומשקיעים צריכים להבין מה ההשלכות של נטילת הלוואה מהירה בטווח הקצר והארוך לפני שהם נוטלים אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה