יום שני, 23 במרץ 2015

ביטוח לאומי טלפון



יתרונות וחסרונות של שירותי ביטוח לאומי בטלפון
מבחינת המוסד לביטוח לאומי טלפון הוא אמצעי התקשרות לגיטימי ופופולארי. מצד שני, עבור הלקוחות לא תמיד מדובר על פתרון יעיל. השאלה היא מה היתרונות והחסרונות של שירותי ביטוח לאומי בטלפון. מבחינת יתרונות, יש לציין כי שיחה טלפונית מול נציגי המוסד לביטוח לאומי היא לעיתים קרובות הדרך המהירה ביותר לקבל מידע. שיחה טלפונית מאפשרת למבוטחי המוסד לשמוע פרטים חדשים, להעלות שאלות ולהגיב בזמן אמת על בעיות או תקלות בלתי צפויות.

יתרון נוסף של שירות טלפוני הניתן על ידי נציגי המוסד לביטוח לאומי הוא הדינאמיות. מי שפונה אל המוסד לביטוח לאומי לא תמיד יודע לאיזו מחלקה הוא שייך. המוסד לביטוח לאומי נדרש להתמודד עם שורה ארוכה של מבוטחים בגילאים ובמצבים סוציו-דמוגרפיים שונים. מבחינת ביטוח לאומי טלפון הוא אמצעי נוח לבירור מידע וסינון בין מבוטחים.

זמינות מוגבלת והמתנה ארוכה
ברשימת החסרונות של שירותי ביטוח לאומי בטלפון ניתן לציין את הזמינות המוגבלת. כמו מוקדי שירות לקוחות אחרים, גם במוסד לביטוח לאומי לא זמינים עבור הלקוח במשך 24 שעות ביממה ו-7 ימים בשבוע. לקוח המעוניין ליצור קשר טלפוני עם נציגי המוסד צריך לברר מראש על שעות הפעילות. עליו להיערך מראש ולפנות זמן ליצירת קשר טלפוני מן הסוג הזה.
עוד חיסרון שכדאי להזכיר בא לידי ביטוי בהמתנה ארוכה. אמנם לא תמיד יש צורך בהמתנה של דקות ארוכות לצורך יצירת קשר טלפוני עם נציגי המוסד, אך לרוב מדובר על בזבוז זמן. את בזבוז הזמן הזה מונעים באמצעות שליחת מייל או פקס. אלטרנטיבות אלו בהחלט מציבות תחרות ליתרונות של שירותי ביטוח לאומי בטלפון, וסביר שבעתיד נשתמש בהן יותר מאשר בעבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה