יום שני, 16 במרץ 2015

טונרים למשרד



הוצאה חודשית משמעותית בכל משרד - טונרים
משרד ממוצע מבצע הרבה מאוד עבודות של הדפסה או צילום, על בסיס יום-יומי. המצרכים שלמעשה אנחנו משתמשים בהם לביצוע ההדפסות והצילומים הם טונרים ודפים. על דפים אין מה להוסיף, וגם כך לא מדובר בהוצאה משמעותית. טונרים, לעומת זאת, הם הוצאה כלכלית משמעותית למדי כשמתחשבים בקצב הצריכה שלהם ובצורך הרב בהם מדי יום ביומו. לכן נשאלת שאלה ברורה – האם ניתן לחסוך בעלויות הטונר החודשיות, וכיצד לעשות זאת.

כיצד עשויים טונרים וכיצד הם עובדים?
הטונרים הראשונים היו עשויים שילוב של פחמן, סוכר ותחמוצת ברזל – תערובת מלכלכת ולא יעילה יחסית למה שאנחנו מכירים היום. תערובת זאת הייתה מגיעה בבקבוקונים קטנים, אותם היינו שופכים לתוך פיר ייעודי במכונות הצילום ובמכונות ההדפסה. הטונר המודרני, לעומת זאת, מורכב משילוב בין תחמוצת ברזל לפולימר מלאכתו, ומגיע במכלים ייעודיים שנכנסים לחריצים ייעודיים במדפסת או במכונת הצילום. השימוש בטונר מבוסס על חום – החום שנוצר במדפסת הלייזר או במכונת הצילום צורב את אבקת הטונר בתבנית ההדפסה המבוקשת על הדף, וכך למעשה נוצרת ההדפסה המבוקשת.

לחסוך בהוצאה המשמעותית של טונרים בכל חודש
חשוב לדעת גם מאילו פיתויים להימנע בעת קניית טונרים – כשהכוונה היא בעיקר לקנייה של טונר לא מקורי. קנייה של טונר כזה יכולה לגרום לבעיות טכניות במדפסת, ושימוש בו מבטל את האחריות על המדפסת מטבעו. ניתן בכל זאת לחסוך בעלויות הטונר אם נבדוק ברשת היכן קונים את הטונר המבוקש במחיר הזול ביותר, ונזמין ממקום זה באופן קבוע כמויות גדולות של טונר – כך שלא נישאר ללא טונר כשנזדקק לו. הכמויות הגדולות גם יכולות להוביל לחיסכון, מכיוון שבהזמנה זו בהחלט ייתכן שנזכה להנחה או הטבה כלשהי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה