יום שישי, 6 במרץ 2015

מרכזיות לעסקים מחיר



מרכזיית טלפונים לעסק – רכישה הכרחית וחשובה
המענה הטלפוני הוא אחד הגורמים החשובים והמשמעותיים ביותר בניהול המשרד והעסק שלכם. מענה טלפוני איכותי – שמשרת את הלקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר והופך את שירות הלקוחות של העסק שלכם ליותר מסתם סיסמה – הוא הכרח בכל עסק שמכבד את עצמו. עם זאת, ככל שהעסק גדל המענה הטלפוני נהיה מסובך יותר – ונחוצים לכם טלפונים משרדיים בכמות גדולה. בשלב זה יש לרכוש מרכזיית טלפונים – שתהיה איכותית ונוחה לשימוש מצד אחד ותספק לכם את כמות הקווים הגדולה למענה יעיל לכמות גדולה של לקוחות מצד שני. לעתים קרובות, בכל הנוגע למרכזיות איכותיות אנחנו משלמים על מרכזיות לעסקים מחיר גבוה מאוד – אך הדבר לא חייב להיות כך. בכדי לשלם על מרכזיות לעסקים מחיר הוגן ולקבל את המוצר האיכותי ביותר בתמורה – יש לפנות לפתרון המודרני והחדיש ביותר - מרכזיות IP.




המרכזייה החדשה והמודרנית – מרכזיית IP
מרכזיית IP היא מרכזייה בעלת כמות קווים לפי דרישת הלקוח, שמקבלת את הקווים הללו לא מתשתית הטלפונים המיושנת – אלא מתשתית אינטרנט. כל טלפון כזה מתוכנת לקו טלפון ספציפי אחד – על בסיס כתובת IP (internet protocol) ייחודית לכל מכשיר טלפון. היתרון במרכזיות אלה הוא האיכות הגבוהה של הטלפונים והקווים – כיאה לפיתוח טכנולוגי חדש. כך ניתן להשקיע במרכזיות לעסקים מחיר שיכול להיות משמעותי – אבל תקבלו בעבורו את המוצר האמין והאיכותי ביותר.

למצוא בתחום המרכזיות לעסקים מחיר טוב – על מוצר איכותי
לעתים קרובות בתי עסק משלמים על מרכזיות לעסקים מחיר גבוה מדי שלא תואם את הצורך שלהם – לא צריך 100 קווי טלפון לעסק של 10 עובדים. מצד שני, חשוב להימנע מלשלם על מרכזיות לעסקים מחיר שנראה אטרקטיבי – בעבור מוצר שלא מספיק לנו בכמות ובאיכות. הגדירו את הצורך שלכם – והזמינו מרכזיית IP המתאימה לצרכי העסק שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה