יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

מנעולן בהוד השרון



בטרם אתם ניגשים לשכפל מפתח
האם אי פעם תהיתם כמה סוגי המנעולים והמפתחות הקיימים? או שמא התלבטתם כיצד לשכפל מפתחות בצורה היעילה ביותר? ריכזנו עבורכם מספר פרטים מעניינים אודות סוגי המפתחות והמנעולים השונים, לצד כמה דגשים חשובים לשכפול מפתחות. קראו מאמר זה בטרם הנכם ניגשים לשכפול מפתחות אצל מנעולן בהוד השרון.
כל מה שרציתם לדעת על שכפול מפתחות
·       סוגי מנעולים הקיימים: בניגוד למקובל בעולם, בישראל קיימים אלפי סוגים שונים של מנעולים ומפתחות. הדבר מקשה על פורצים המעוניינים לחדור לביתכם, אך גם מקשה עליכם במעמד שכפול המפתחות לדירתכם, במידה וברשותכם מפתח בעל פרופיל מיוחד. בעת בחירת מנעולן בהוד השרון, וודאו כי באפשרותו לשכפל את רוב סוגי המפתחות הקיימים.
·       דגמי מפתח: קיימים מפתחות משוננים, ומפתחות עתיקים שלהבם דמוי מסור. קיימים גם מפתחות שטוחים ואופקיים, מפתחות מכונפים (בדומה למפתחות של חדרי שירותים) ומפתחות המשלבים אופציה מכאנית עם שבב אלקטרוני. לאורך ההיסטוריה התפתחו סוגי מפתחות שונים, חלקם עיטוריים יותר וחלקם בטיחותיים יותר, בהתאם לדרישות השוק והאבטחה באותה התקופה.

·     
המקור תמיד עדיף: כאשר אתם ניגשים למנעולן בהוד השרון על מנת לשכפל מפתח, זכרו כי מוטב לגשת עם המפתח המקורי. כך תמנעו טעויות חוזרות בשכפול המפתח, ותשכפלו את המפתח מן הדגם הטוב ביותר.
·       יש לנקות מפתחות משוכפלים: בקשו מן המנעולן בהוד השרון לנקות את המפתח באמצעות פצירה ומברשת פלדה, על מנת להסיר ממנו שבבי מתכת שדבקו בו בהליך השכפול. הדבר יתרום להכנסה פשוטה יותר של המפתח לחור המנעול ויקל עליכם את השימוש בו.
שכפלו מפתחות רק בצורה המקצועית ביותר
בעת שאתם ניגשים לשכפול מפתחות אצל מנעולן בהוד השרון, זכרו את הדגשים שהעלנו כאן. וודאו כי השכפול נעשה אצל המנעולן המקצועי ביותר וכי המפתח משרת אתכם היטב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה