יום רביעי, 2 באוגוסט 2017

היתרונות של הלוואות חוץ בנקאיות בהוראת קבע



הלוואות חוץ בנקאיות בהוראת קבע ניתנות על ידי חברות אשראי, חברות ביטוח וחברות פרטיות. המאפיין הבולט ביותר של הלוואות מן הסוג הזה הוא שיטת ההחזר. במקום להחזיר את ההלוואה באמצעות תשלום חד פעמי בסוף התקופה, בשיקים או בכרטיס אשראי, ניתן לעשות זאת בהוראת קבע מסודרת. להוראת קבע יש יתרונות רבים והיא הופכת את ההלוואות לאטרקטיביות בקרב לקוחות במגזר הפרטי והעסקי.




קודם כל, הוראת קובע מונעת מצב שבו הלקוח שוכח להחזיר את ההלוואה. עיכוב בהחזר ההלוואה גורר צבירת חובות וריביות ועלול לפגוע באטרקטיביות שלה. בעזרת הוראת קבע ניתן לעמוד בתנאי ההחזר כפי שנקבעו מראש, לעקוב אחר פריסת התשלומים ובמידת הצורך לבצע התאמות ושינויים נוספים.

שנית, הלוואות חוץ בנקאיות בהוראת קבע נוחות עבור אנשים פרטיים כי הן חוסכות עבורם זמן. אדם פרטי משתמש בהלוואות כדי לממן שיפוץ דירה, רכישת רכב או חופשה בחו"ל, אבל לא תמיד יש לו את הזמן הנדרש כדי להחזיר אותה. בעזרת הוראת קבע יכולים אנשים פרטיים לשמור על מסגרת התקציב של התא המשפחתי וגם ליהנות ממסלול הלוואה שלא דורש שום מעורבות של הבנק.

אישור הלוואות חוץ בנקאיות
כמו כל הלוואה חוץ בנקאית אחרת, גם במסלול של הלוואות חוץ בנקאיות בהוראת קבע אין צורך באישור של הבנק. האישור ניתן על ידי נציגי חברות הביטוח, חברות האשראי או החברות הפרטיות בלבד ולאחר בדיקה של מאפייני הלווה. ברוב המקרים אפשר אפילו ליטול הלוואות כאלה בלי להעמיד ערבים ובטחונות ובהליך אישור מהיר שמתבצע בשיחת טלפון אחת.

לסיכום, הלוואות חוץ בנקאיות בהוראת קבע משמשות כמקור מימון למגוון רחב של לקוחות במשק כי הן נוחות, זמינות ומשתלמות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה