יום רביעי, 2 באוגוסט 2017

לופט בחולון



חולון היא עיר מבוקשת מבחינה תיירותית כי היא שוכנת במרחק נסיעה קצרה מתל אביב וגוש דן, קרובה מאוד לחוף הים התיכון ומתקדמת מבחינת מקומות בילוי, ברים ומסעדות. בשנים האחרונות בוחרים יותר ויותר תיירים להגיע לחולון כדי לבקר בה יחד עם המשפחה והילדים ויש גם המון ישראלים שמעדיפים אותה על פי האלטרנטיבות המסורתיות. כמו כן, אי אפשר להתעלם מהפופולאריות של לופטים בחולון ומהיתרונות שהם מציעים לעומת בתי המלון.
 
לופט בחולון מתאים מאוד לתיירים כי הוא מספק להם רמה גבוהה מאוד של גמישות. בניגוד לבית מלון שמגביל את התיירים מבחינת שעות כניסה ועזיבה ואף מקשה עליהם לבלות עד השעות הקטנות של הלילה, לופט בחולון מציע את כל היתרונות תחת קורת גג אחת. הלופטים מאובזרים במלואם וחלקם מגיעים עם בריכה, ג'קוזי, הוט טאב ואפילו סאונה. הלופטים זמינים עבור תיירים מסביב לשעון ואפשר לתאם ביקור בהם לכל אורך השנה.



איך בוחרים לופט בחולון?
תיירים שרוצים לבחור לופט בחולון צריכים קודם כל להחליט על אופי הטיול שלהם. בטיול אורבני רצוי לתת עדיפות ללופט שנמצא במרכז העיר, לעומת טיול כוכב שכולל ביקור בתל אביב, רמת גן, גבעתיים והרצליה שבו אפשר למצוא לופטים שנמצאים בקרבת איילון והכבישים המרכזיים. 

במקביל, חשוב לקבל כמה שיותר המלצות על לופטים ולקרוא חוות דעת באתרי האינטרנט. אפשר למשל לראות תמונות של לופט בחולון לפני שמקבלים החלטה ולצפות בסרטוני וידאו. ניתן ליצור קשר עם בעלים של לופטים באזור חולון, לשאול על מחירים בימים שונים של השבוע ולקבל הצעה מיוחדת. יש להתאים בין סוג וגודל הלופט לבין מספר הדיירים ובמידת הצורך לשכור כמה לופטים קרובים עבור המשפחה המורחבת שמגיעה יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה