יום שני, 21 באוגוסט 2017

פרויקטים של תמ"א 38 גבעתיים



יזמים שמחפשים הזדמנויות נדל"ן חדשות צריכים להביא בחשבון את היתרונות של גבעתיים. בכל הנוגע לפרויקטים של תמ"א 38 גבעתיים מציעה ערך מוסף ותכונות מיוחדות. קודם כל, בגבעתיים יש המון בניינים ישנים שעומדים בקריטריונים הנדרשים לביצוע תכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה. המשמעות היא שכל יזם יכול להשוות בין המבנים הישנים בגבעתיים ולמצוא שטח שעולה בקנה אחד עם היכולת הכלכלית שלו. 

שנית, עיריית גבעתיים עצמה מעודדת ביצוע פרויקטים של תמ"א 38. לא כל העיריות בארץ מעודדות את הפרויקטים ויש אזורים שבהם הוועדות המקומיות לא עומדות בעומס. בכל הנוגע אל פרויקטים של תמ"א 38 גבעתיים לא מתמודדת עם בעיה כזו, אלא להיפך. העירייה מעודדת את היזמים לבצע את התמ"א על מנת לחזק את המבנים הקיימים בפני רעידות אדמה, לשפר את החזות החיצונית של המבנים והרחובות וכמובן לסייע לציבור הרחב.

סוגים של תמ"א בגבעתיים
כמובן שבפרויקטים של תמ"א 38 גבעתיים גם מציעה ליזמים אפשרות בחירה. הם יכולים לבחור בתכנית המתאר הארצית הרגילה ולחזק מבנים קיימים שקיבלו היתר בנייה לפני חודש ינואר 1980 בתמורה לזכויות בנייה ספציפיות, או לנצל את תיקון מספר 2 ולהרוס את הבניין לגמרי. יש כל הזמן תיקונים חדשים לתכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה ורבים מהם רלוונטיים עבור היזמים.

בשורה התחתונה, בפרויקטים של תמ"א 38 גבעתיים קורצת ליזמים כי ערך הנדל"ן בה גבוה וכך גם הביקוש למגורים. הפרויקטים שבהם יזמים מחזקים מבנים קיימים בפני רעידות אדמה ומקבלים בתמורה זכויות בנייה מוכיחים את עצמם. הם משפרים את חזות פני העיר, מעלים את ערכי הנכסים ומרחיבים את היצע הדירות למגורים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה