יום רביעי, 2 באוגוסט 2017

מתקשרת בטלפון



מצויים בהתלבטות לגבי קריירה, זוגית או לימודים?
בעבור מי שמצויים כרגע בהתלבטות משמעותית לגבי החיים, למשל בתחומי הקריירה, הזוגיות או הלימודים – מומלץ בחום להעזר בשירותיה של מתקשרת מקצועית. מתקשרת כזו ניחנה בכוח ליצור קשר עם ישויות אנרגטיות ועם כוחות נסתרים, מהם היא מצליחה לקבל מידע, רמזים או תשובות לגבי שאלות המטרידות את הלקוח הפונה. התקשור מתבצע עם ישויות שרלוונטיות לחייו של הלקוח – כשהמתקשרת הנה הערוץ המאפשר את הקשר המדובר. ניתן לבצע את התקשור פנים מול פנים ואף להיעזר בשירותיה של מתקשרת בטלפון.  




כיצד מתנהל תקשור טלפוני סטנדרטי?
בתקשור כמו בתקשור, לא קיים סטנדרט אחיד אשר מכווין ומלווה את כל פגישות התקשור. כל תקשור הנו בעל סממנים אינדיבידואלים, ותלוי כמובן במאפייני הלקוח, מאפייני הישות האנרגטית עמה מתקשרים, סוג הבעיה או השאלה הנדונה וכו'. מה שכן, בדומה לפגישה המתבצעת פנים מול פנים, גם תקשור טלפוני מוגבל למשך זמן מסוים. תוכלו לבצע פגישה קצרה עם מתקשרת בטלפון שתארך בערך 20 דק', או לחלופין לבחור בפגישה טלפונית ארוכה ומעמיקה שיכולה להגיע עד לפרק זמן של כשעה. כמובן שאם תרגישו שיש צורך להמשיך את הפגישה הטלפונית מעבר לפרק הזמן אליו התחייבתם בתחילה – המתקשרת תנסה להתחשב בכך. 

איך אדע מה לבחור – בתקשור טלפוני או פגישה פנים מול פנים?
הבחירה בתקשור טלפוני או בתקשור המתבצע פנים מול פנים תלויה אך ורק בכם. ישנם אנשים שמרגישים כי רק כשהם נוכחים ומביטים לאדם השני בעיניים הם מסוגלים באמת להתמסר לסיטואציה, ובעולמות התקשור פניות ומסירות לרגע הנם חשובים בהחלט. לעומת זאת, אחרים מעדיפים דווקא להישאר במרחב המוגן והמוכר להם, וכך הם מרגישים מסוגלים להתפנות למלאכת התקשור. לא כל מתקשרת בטלפון מציעה גם פגישות במציאות ולהפך, ולכן כדאי לחשוב מראש מהו סוג התקשור עמו תרגישו יותר נינוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה