יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

איך מבצעים ניקיון אחרי שיפוץ?



ניקיון אחרי שיפוץ בדירות פרטיות מתבצע באופן אחר מאשר שירותי ניקיון שגרתיים. קודם כל, בניקיון שמלווה את השיפוץ יש צורך בתיאום בין הקבלן לבין החברה. תיאום מונע מצב שבו הקבלן ימשיך לשפץ וללכלך את הדירה אחרי הניקיון, או סיטואציה שבה חברת הניקיון מעכבת את הקבלן ולכן גם פוגעת בלוח הזמנים של הפרויקט. את התיאום רצוי לבצע בשלב מוקדם ובמידת הצורך להפגיש בין נציגי הקבלן לבין חברת הניקיון.

שנית, ניקיון אחרי שיפוץ מתבצע לפי הדרישות הספציפיות של הלקוח. לא כל בעלי הדירות רוצים לנקות את כל הבית לאחר השיפוץ, ויש כאלה שמעדיפים לחסוך בהוצאות באמצעות ניקיון של חדרים מסוימים בלבד. גם כאן הדרך הנכונה להבטיח ניקיון יעיל וחסכוני היא לתאם ציפיות ולא לחכות לרגע האחרון.




בחירת ציוד והכשרת צוות ניקיון
את הניקיון מבצעים עם ציוד מתקדם שמיועד להברקת רצפות, הסרת כתמי טיח ולעיתים גם פינוי כלי עבודה, שאריות של חומרי גלם וכן הלאה. הציוד שבעזרתו מבצעים את הניקיון חשוב והוא מופעל על ידי חברות מקצועיות. חברת הניקיון צריכה להביא איתה את הציוד לפי סוג השיפוץ שנערך בבית ובהתאם לדרישות הלקוחות.

כמו כן, האחריות של חברת ניקיון היא להכשיר צוות מתאים. הצוות צריך להכיר את הרגישויות של ניקיון אחרי שיפוץ ולעשות הכל על מנת לסיים אותו בזמן. בעזרת צוות מתאים ניתן לנקות את כל חלקי הבית ולחזור לשגרה במהירות. עם תום הניקיון אפשר להחליט האם להשתמש באותו צוות גם בעתיד ובאיזה אופן לשלב את השירות בשגרה.
לסיכום, ניקיון אחרי שיפוץ מתבצע במספר שלבים ומחייב מעורבות של אנשי מקצוע. לחברת ניקיון יש אחריות גדולה ועליה להכיר את הענף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה