יום חמישי, 31 באוגוסט 2017

אסטרולוגים מומלצים



אסטרולוגיה – לתקשר עם השמיים
אסטרולוגיה היא תחום עתיק בתחומי הדעת של בני האנוש. בני האדם מתאפיינים בסקרנות וביכולות אנלטיות והדבר מתבטא גם בתחומי השמיים. השילוב של אסטרונומיה עם הבנה אנושית מעמיקה יוצרת את האסטרולוגיה השימושית. לא בכדי מדע האסטרונומיה הוא כה ותיק ובא לידי ביטוי בכתבים של הבבלים הקדמונים כמו גם בספריהם של חכמי האימפריה הרומית, מלומדי האימפריה היוונית ואף בעולם הקבלה היהודי. שרטוט מדויק של גרמי השמיים ומסלוליהם לאורך מעגל השנה, תוך הבנה של משמעות הדבר לחייו של כל אדם, מפורשים על ידי אסטרולוגים מומלצים שיכולים לספק מידע אמין ולסייע לכל חד בקבלת החלטות בנוגע לחייו.




כיצד כדאי לבחור אסטרולוג?
האסטרולוגיה היא תחום פרוץ למדי בעולם המודרני. מתחזים רבים מציגים עצמם כאסטרולוגים מומלצים כאשר בפועל הם למדו מעט מאוד על אסטרולוגיה באופן מקצועי. אסטרולוגיה מהווה תחום נלמד במקומות רבים בארץ ובעולם, כאשר במספר מדינות באירופה ובארצות הברית דרושה תעודת הסמכה רשמית על מנת שאדם יוכל להציג עצמו כאסטרולוג. כאשר ברצונכם לבחור אסטרולוג לייעוץ, עליכם לפנות אך ורק לאסטרולוגים מומלצים, בעלי הסמכות רלוונטיות ורקע מקצועי נרחב. שיקולים נוספים בבחירת אסטרולוג יכולים להיות תחומי התמחות ספציפיים בהתאם לשאלות המטרידות אתכם, שנות ותק במקצוע וכמובן- התמחור של הייעוץ.

פנייה לאסטרולוג מקצועי יכולה להיות הצעד הנכון עבורך
השמיים נמצאים בתנועה כל העת וכאלו גם אנחנו. האתגר של האסטרולוג הוא לקשר בין שתי התנועות הללו ובהתאם לייעץ לפונים אליו בנוגע לקבלת החלטות חשובות, מענה על שאלות אישיות ואף לאומיות וכמובן ניסיון לחזות את העתיד של אותם הפונים. תנו לאסטרולוגים מומלצים להפתיע אתכם בידע שלהם על החיים שלכם ועל האופן בו הם עשויים להתפתח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה