יום שלישי, 7 במרץ 2017

בריכת שחייה



פנקו את עצמכם בהקמת בריכת שחייה פרטית בחצר הבית
אתם קמים מוקדם מאוד בבוקר, דואגים להסיע את הילדים לבית הספר ולחוגים, משקיעים את מיטב הכוחות שלכם בעבודה, זוכרים לערוך קניות בסופר, ובסוף היום מגיעים מותשים הביתה. זה הזמן לפנק את עצמכם בהקמה של בריכת שחייה פרטית בחצר הבית. הבריכה תחכה לכם בסופו של יום עבודה ארוך, כך שתוכלו להשתכשך בה ולנוח לצידה מבלי להיות צריכים לצאת שוב מהבית. גם בסופי שבוע לא תצטרכו עוד לנסוע עם הילדים לבריכה בקיבוץ או לזו העירונית, ותוכלו להישאר בבית ולהנות מפתרון קרוב, מהנה ומשתלם.




האם ניתן להקים בריכת שחייה גם בבתים בהם מתגוררים ילדים?
בריכות שחייה ניתן להקים כמובן גם בבתים בהם מתגוררים ילדים. ילדים צעירים יפיקו תועלת והנאה מרובה מהקמתה של בריכת שחייה. זוהי הזדמנות נהדרת לתרגל את מה שנלמד בשיעורי השחייה שלהם גם מחוץ לשעות הפעילות של החוגים. בנוסף, ניתן לערוך בבריכה מסיבות ימי הולדת וחגיגות לחברים מבית הספר וכן לאפשר לילד לארח בה חברים טובים. כמובן שאת כל הפעילויות הללו חשוב לבצע תחת השגחתו של מבוגר (במיוחד כאשר מדובר בילדים קטנים), ולוודא כי כלל הילדים הרוחצים בבריכה אכן יודעים לשחות בכוחות עצמם.  

בטיחות מעל הכל – מקפידים על ביטחונם של תושבי הבית והמשתמשים בבריכה
הקמתה של בריכת שחייה איננה חייבת להיות סכנה בטיחותית, אם שומרים על מספר כללים ועקרונות מנחים. בנוסף למה שתואר קודם לכן, כדאי להשקיע ברכישת כיסוי מתאים לבריכה (בגודל המדויק שלה ומחומר עמיד וקשיח). מעבר ליתרונות האקולוגיים והכלכליים הרבים הנלווים לכיסוי זה, כך תוכלו לוודא שאף אחד לא יחליק ויפול אל המים כאשר הבריכה איננה נמצאת בשימוש או תחת השגחה. בנוסף, יש לוודא כי לא מתקרבים אל הבריכה עם מכשירים חשמליים שעשויים לגרום למצב של התחשמלות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה