יום שלישי, 7 במרץ 2017

קיובייס



התוכנה המובילה בעולם
קיובייס היא ללא ספק התוכנה המובילה בעולם בכל מה שקשור למוזיקה וההפקה שלה. התוכנה שיכולה להיות גם אצלכם במחשב משדרגת את עצמה בכל שנה והסאונד איכותי יותר ויותר. כיום, ישנם מפיקים רבים שמשתמשים בה בין אם מקצוענים ובין אם חובבנים, בגלל הפשטות שלה. מוזיקה זה לא דבר מסובך אם אתם יודעים מה אתם עושים וקיובייס תעשה לכם סדר בראש עם כל האפשרויות הרבות שהיא פותחת עבורכם. זה מה שיפה במוזיקה, שהאפשרויות פתוחות בפני כולם אך מה שיוצר את ההבדל בין מפיקים שונים ובאופן כללי המוזיקה כולה, היא מה שכל אחד מצליח לייצר מהשילוב של הכול יחד.




לא רק מוזיקה אלקטרונית
לא רק מוזיקה אלקטרונית נערכת באמצעות קיובייס. כיום, כמעט כל שיר שיוצא, נערך ומופק באמצעות תוכנות שונות לעריכת מוזיקה כאשר קיובייס היא המובילה מבין כולם. אפילו שירים תוצרת ישראל שמושמעים בתחנות הרדיו עוברים עיבוד מוזיקלי, מה שבעבר לא היה מקובל. אפשר לייחס את השינוי הזה שצץ לעולם בגלל תופעת המחשבים והאינטרנט שיצאו לפני כעשרים שנה ומתחברים עכשיו גם לתעשיית המוזיקה. תוכנות כמו קיובייס יצרו הרבה "אולפנים" ביתיים שבמהלך השנים גם פגעו ביכולתם של חברות התקליטים כיוון שהליך עיבוד והפקת המוזיקה הפך ליותר נגיש.

להיטים מטורפים באחריות הקיובייס
אמנם תהליך הפקה מוזיקלית משפר משמעותית את השירים, אפילו שירי עבר לא מוצלחים, אך ההבדל שנוצר בין שירים שאנו שומעים ברדיו או במסיבה לבין שירים בהופעה גדל וגדל ולעתים מגיע למצב קיצוני. קיובייס ושאר התוכנות שמאפשרות עריכה ועיבוד של מוזיקה יכולות לגרום לשיר להישמע בצורה שונה לחלוטין והגדולה שלהן מגיע כאשר אנשים ללא שמיעה מוזיקלית מגיעים להופעה של אמן מסוים ומגלים את כוחם של המפיקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה