יום שלישי, 7 במרץ 2017

לופטים בתל אביב



כל אירוע פשוט יכול להפוך לחגיגה בלתי נשכחת
יש לכם אירוע שהייתם רוצים לחגוג אבל לא יודעים איך ואיפה? אירוע שבהחלט חייבים לציין אך לא בא לכם ללכת עוד פעם לפאב או מועדון? אבל מצד שני האירוע מיוחד כדי לעשות אותו בבית ?  ולא בא לכם לסיים את החגיגה באחד עשרה בערב בגלל הרעש? מארגנים ערב צוות ורוצים שכולם ידברו על כך חודשים ארוכים לאחר מכן ? לופטים בתל אביב נועדו בדיוק למטרה הזאת. בין אם זאת מסיבת גיוס או שחרור , יום הולדת , בר מצווה , מסיבת רווקות , ערב צוות מטורף . זה המקום לחגוג

לופטים לכל אירוע
דם אם מדובר על אירוע מצומצם או רב משתתפים תוכלו למצוא את הלופט בגדול המתאים לכם הלופטים כוללים שלל אטרקציות כדי שהאירוע שאתם מציינים יהיה בלתי נשכח האפשריות כל כך מגוונות שלא משנה מה האורחים שלכם אוהבים ומה סיבת המאורע אין סיכוי שלא תמצאו כאן משהו שמתאים לכם. הלופטים כוללים מערכת סאונד משובחת , מערכת קריוקי חכמה, בר עם כסאות , מטבחון עם  מיקרוגל, בריכה , ג'קוזי , סאונה , חצר , שולחנות סנוקר ,שולחנות פוקר ועוד אין סוף פינוקים ואטרקציות .

ליצור חוויה פעמית
לאחר שבחרתם את הלופט שמתאים ביותר לחגיגה שלכם והרכבתם את רשימת המוזמנים תוכלו להפנות לחלק הכיפי באמת, זכרו כי כשמדובר על לופטים בתל אביב אתם יכולים לעשות כל מה שאתם רוצים, לארגן הפעלה, להזמין הופכה פרטית, ריקודים עד אור הבוקר, מסיבת קריוקי או אפילו הרצאה. תוכלו לקשט את הלופט ולתת לו את הטאץ' האישי שלכם, ופשוט לחגוג בסטייל האישי שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה