יום חמישי, 23 במרץ 2017

מתנדבים



התנדבות היא אחד הערכים הבסיסיים ביותר שחברה מתוקנת צריכה לעבוד לפיהם
החברה שבה אנחנו חיים היא לא חברה שוויונית. אנחנו חיים בעולם שבו יש אנשים שיכולים להרשות לעצמם הרבה ויש אנשים שיכולים להרשות לעצמם הרבה פחות, ויש אנשים בעלי מוגבלויות שונות ומגוונות – שזקוקים לעזרה יום יומית על מנת לחיות בצורה נוחה ככל הניתן. משום כך, הנדבות היא ערך בסיסי מאין כמותו – מתנדבים מגיעים לעמותות שונות ולארגונים שונים ועובדים על מנת להפוך את החיים של אנשים שונים לטובים יותר בלי שהם מפיקים מכך ערך כלכלי, וזהו ערך עליון וחשוב בעולם כיום.




איפה אפשר להתנדב ועם מי כדאי להתנדב? האפשרויות השונות בתחום
מתנדבים עובדים ופועלים עבור מגוון רחב מאוד של אוכלוסיות וארגונים, והכל תלוי בערכים החשובים עבורכם. ישנם מתנדבים העובדים עם אוכלוסיות חלשות ועניים במטרה להקל על חייהם, ומאידך ישנה עבודה התנדבותית עם בעלי מוגבלויות במטרה להקל עליהם ולסייע להם להתגבר על המוגבלות שלהם בחיי היום יום. ישנה גם התנדבות עם בעלי חיים במקלטים, וישנה גם התנדבות עם ילדים או במקלטים לנשים מוכות או שחוות התעללות. האפשרויות הן רבות מאוד, וכולן חשובות מאוד – עבור יצירת חברה מעט יותר שוויונית ומעט יותר הוגנת, כל אחד בחלקת האלוהים הקטנה שלו.

עבודה התנדבותית היא חשובה לא רק עבור המקבל אלא גם עבור המעניק
ישנם ארגונים רבים מאוד שעבודת המתנדבים היא חלק בלתי נפרד מהדרך שבה הם פועלים, ואם אתם רוצים להתנדב – אתם צריכים לחפש את המטרה שחשובה לכם. עד מהרה תבינו את מה שמי שמתנדב כבר יודע היטב – התנדבות היא לא רק חשובה עבור מי שמקבל אותה אלא גם עבור מי שמעניק אותה, הנפש שלו והדרך שלו לסייע לחברה שבה הוא חי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה