יום שלישי, 7 במרץ 2017

חדרי שינה מעוצבים



איכות חיים שלא הכרתם
כולנו תמיד חלמנו לחיות באיכות חיים מהטופ שבטופ אך תמיד מתרצים את הסכומים הגבוהים והלא הגיוניים כדי להימנע ולהתחיל לפעול. חדרי שינה מעוצבים יכולים לשפר את החוויה שלכם ולגרום לכם להרגיש יוקרתיים הרבה יותר אם רק תקדישו מעט מחשבה וזמן להגשמת המשימה. איכות החיים וגם איכות השינה ישתפרו משמעותית כשחדר השינה מעוצב להפליא גם אם מדובר במספר קטן של שינויים קטנים אך משמעותיים.
למידע נוסף על חדרי שינה מעוצבים לחץ כאן.

כיצד לבחור חדרי שינה מעוצבים שישפרו את חייכם
בראש ובראשונה, הנוחות. חשוב להסתדר עם מה שיש, ולכן גודל החדר הוא מה שיקבע את האפשרויות שבפנינו. גודל החדר זהו דבר שלא ניתן לשינוי ולכן גם בחדרים קטנים חשוב לפנות מקום כדי לא להרגיש צפופים. מבט על דוגמאות של חדרי שינה מעוצביםבאינטרנט ימחישו לכם עקרון זה בצורה טובה יותר: בכול חדר שינה מעוצב התחושה היא של מרווח ולא של צפיפות. אז למי שחלם על פסל באמצע החדר, מראה עצומה או טלוויזיה 60 אינץ' , כאן תצטרכו להתפשר.




בלי צבעים דרמטיים מידי
עוד דבר שישפר את העיצוב הם הצבעים שישלטו בחדר. צבע אדום הוא אמנם אירוטי ודרמטי, אך לא תמיד הוא ישתלב כראוי. אפשר לשלב צבעים עזים כמו אדום ואפילו שחור, אך הכול בצורה מעודנת. חדרי שינה מעוצבים יכולים להכיל מספר מצומצם של צבעים שפשוט מסתדרים היטב יחדיו גם אם תחילה הם נראים לכם מעט רדומים ויבשים. צריך לזכור שחדר שינה הוא אינו חדר משחקים או סלון והוא לא צריך 'לצעוק'. למי שרוצה חדר שינה יותר צעיר, מומלץ להוסיף טפטים על הקירות עם הדפס של תמונה מרשימה של נוף פתוח, עיר גדולה כמו ניו יורק או סגנון סולידי יותר של תבניות קבועות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה