יום רביעי, 22 במרץ 2017

פוליקרבונט

ממש ליד כל אחד מכם כרגע ישנו מוצר פוליקרבונט, גם אם אתם לא יודעים את זה
במידה ואתם לא מבינים בדיוק במה מדובר כשאנחנו מדברים על פוליקרבונט ועל המוצרים השונים המיוצרים ממנו, שאנחנו טוענים שנמצאים בהישג היד ואפילו בכיס המכנסיים שלכם – מיד תבינו זאת לעומק. בכל מקרה, חשוב שתבינו כי מדובר באחד הסוגים הנפוצים ביותר של פלסטיק, כאשר גם מחומר זה ישנם סוגי חומרים שונים שמתאפיינים ברמות שונות של שקיפות ושל אטימות ועמידות, כאשר המכנה המשותף של כל החומרים האלה הוא העמידות הגבוהה שלהם בפני חום, העובדה שהם לא נשברים והיכולת שלהם לעמוד בשחיקה נרחבת ללא סימנים בולטים. כעת, נבין בדיוק היכן הדבר הזה נחוץ.

מטלפונים חכמים ועד חלונות חסיני ירי – על המוצרים השונים המבוססים על חומר זה
בטלפון החכם שנמצא בכיס של כל אחד ואחד מכם, ישנו ככל הנראה שלד המבוסס על פוליקרבונט. מעבר לכך, במחשבים ניידים ונייחים גם יחד עושים שימוש נרחב בחומר זה, וכך הדבר נכון גם באשר לדיסקים ולמוצרים רבים אחרים בתעשיית האלקטרוניקה. מעבר לכך, ישנם עוד מוצרים רבים ומגוונים המבוססים על החומר הזה, והם נעים בין מוצרי מיגון כמו מגני משטרה לפיזור הפגנות או חלונות חסיני ירי, ועד ייצור של בקבוקים חד פעמיים ועוד.




ייצור של מוצרי פוליקרבונט צריך להיעשות עם חומר הגלם האיכותי והתקין ביותר
בין אם מדובר במפעל המייצר אריזות מזון ובין אם מדובר במפעל בטחוני המייצר חומרי מיגון – עבודה עם פוליקרבונט צריכה להתבצע בצורה המקצועית ביותר, ולשם כך נדרשים לוחות איכותיים של חומר גלם שמתאים לצרכים המדויקים של המוצרים שלכם. את זה תבטיחו לעצמכם דרך שירות שמתמחה בתחום – ותוכלו למצוא שירותים שיספקו לכם לוחות חומר גלם איכותי ואמין לפי הצרכים שלכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה