יום שלישי, 7 במרץ 2017

בריכות שחייה


שדרוג נדר לקיץ
ימי הקיץ החמים של יולי ואוגוסט גורמים לכולנו לרכוש מנויים לקאנטרי הקרוב לביתנו או בילוי בים. אך לא תמיד העניין נוח ולפעמים גם די יקר, ודאי כאשר בריכות שחייה עמוסות בילדים בגלל החופשה השנתית הגדולה. בריכות שחייה ביתיות הן לא עניין רציני כמו שאתם חושבים וכל אחד יכול להרשות לעצמו בריכה אם יש לו חצר או גינה. בריכות שחייה לא נועדו רק להתקררות בקיץ אלא לבילוי משפחתי של ממש בכל שבת או בכל זמן פנוי שיש לכם. בריכת השחייה תעסיק את ילדיכם והחיוך שלהם לא יירד מהפנים ורכישת בריכה ביתית תישאר לכם גם לקיץ הבא  ואלה שיגיעו אחריו.




כיצד אדע איזו בריכה מתאימה לביתי?
ברכישת בריכה צריך להתייחס למספר נתונים. ראשית, למי מיועדת הבריכה. בריכה יכולה להיות זוגית, יכולה להתאים למשפחה שלמה ויכולה להיות אפילו עד עשרים אנשים. קריטריון זה מוביל אותנו לקריטריון הבא, הגודל האפשרי של הבריכה. ישנן בריכות שחייה שמסוגלות להכיל אנשים רבים אך הן דורשות שטח רב מהחצר. גם אם יש לכם את השטח הנדרש לבריכות שחייה בסדר גודל זה בחצר, כדאי לתכנן היטב את מיקומה כיוון שבריכות שחייה גדולות מותירות לחצר יחסית קטנה יותירו לנו שטח קטן לברביקיו, שולחן וכיסאות. עומק הבריכה משמעותי כיוון שלילדים קטנים בריכה עמוקה מידי יכולה להיות מסוכנת.

אמצעי בטיחות הכרחיים לא רק כשיש ילדים
אמנם ילדים קטנים נמצאים בסכנת טביעה כשמדובר בבריכה אך אמצעי בטיחות בבריכות שחייה ביתיות הם חובה ואין להמעיט בערכם. כדאי להניח באופן קבוע גלגל הצלה בבריכה ואם מדובר על פעוטות, גם לגדר אותה מסביב. למטרת חיסכון במים בריכות שחייה נותרות מלאות ימים ומספיק רגע אחד של חוסר תשומת לב כדי שיקרה אסון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה