יום שישי, 28 בדצמבר 2012

הרשמה לאח הגדול 6


קצת על הטופס של הרשמה לאח הגדול 6
כאשר אתם ממלאים את הטופס הראשוני של הרשמה לאח הגדול 6, החלק השני שלו הוא מרכזי ביותר. זהו החלק אשר בוחן למעשה את היכולת שלכם להיפתח, ולספר על עצמכם דברים שונים. דרושה אמנם מעט סבלנות כדי למלא את כל הסעיפים, אך מומלץ (ולמעשה אין אפשרות) שלא לפסוח עליהם. מומלץ לא להגיד "לא יודע" או "אין לי מה לומר" - שכן כל תשובה שלכם בטופס הרשמה לאח הגדול 6 היא רלוונטית לחלוטין.

מה שואלים בטופס?
בחלק האישי של טופס הרשמה לאח הגדול 6 מופיעות בין השאר שאלות כמו ההעדפה שלכם לעיתונים שאתם קוראים והספר האחרון שקראתם. שימו לב! לא צריך לנסות ולהרשים ולציין ספר שאתם לא קוראים. ההפך הוא הנכון. אם אתם לא זוכרים אפילו כמה זמן עבר מאז שקראתם ספר - ציינו זאת בתוך טופס הרשמה לאח הגדול 6. אל תשכחו כי בתוכנית האח הגדול מחפשים את כל הטיפוסים גם יחד, כך שאין צורך לייפות את המציאות כלל וכלל.

הרשמה לאח הגדול 6

לספר על עצמכם
חלקים אחרים בטופס של הרשמה לאח הגדול 6 ישאלו אתכם על התוכניות החיוביות שלכם לצד תכונות שליליות, ודברים שהייתם רוצים לשנות בעצמכם. מצד אחד אין צורך להצטנע, מהצד השני, אין צורך להפעיל ביקורת עצמית עצומה. אל תשכחו שזה לא ראיון קבלה לעבודה. תהליך זה של הרשמה לאח הגדול בא לבחון בין השאר מודעות עצמית, ויכולת של תפישה עצמית. גם כאן - אין באמת תשובה שהיא לא נכונה, אבל חשוב בכל מקרה למלא.

החלק של הכעסים
אם תלכו לסוף השאלות האישיות בטופס הרשמה לאח הגדול 6 תגלו כי יש לא מעט שאלות על דברים אשר מכעיסים אתכם. לא סתם יש על כך מספר שאלות בתהליך של הרשמה לאח הגדול. אל תשכחו שהתוכנית בסופו של דבר בנויה על קונפליקטים שההפקה מנסה לעורר. לכן, כדאי בהחלט לפרט מה אתם לא סובלים, מה מרגיז אתכם - וכמובן לצפות שאם תתקבלו - אתם הולכים להתעמת בדיוק עם סוג האנשים שיכולים לעצבן אתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה