יום שבת, 8 בדצמבר 2012

שילוט רכבים



כל הסוגים של שילוט רכבים
יש אין ספור מדיות שונות אשר מאפשרות לבעלי עסקים מכל תחום שהוא לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בצורות שונות. אחת מן האופציות המקוריות ביותר של פרסום ומיתוג איכותי ויעיל היא לא אחרת מאשר שילוט רכבים. אין כל ספק, כי תחום השילוט מוכיח את עצמו בכל סוגי התעשייה, אך עדיין חשוב להבחין בין שילוטים לרכבים שונים. הבחנה זו מועילה לעסקים וחברות אשר מעוניינים לקדם את עצמם, היא מייצגת את המאפיינים העיקריים של השיווק ומאפשרת בחירת שילוט מתאים לכל עסק ועסק בכל תחום ותחום.

חשוב לומר, כי על מנת להזמין שילוט לרכב אין צורך בידע מוקדם, ומבחינת בעלי החברה הדבר היחיד שיש לעשות הוא להגדיר את תחום ההתעסקות ואת המטרה. כדאי גם לשים לב להבדלים בין שילוט רכבים לבין מדבקות, שילוט עגלות פרסום או שילוט תערוכות אשר להם תכונות אחרות.
רכב פרטי וטנדר
הסוג הראשון של שילוט נוגע לרכבים פרטיים או טנדרים. מבחינה סטטיסטית, רוב בעלי העסקים העצמאיים בישראל נוהגים על רכב פרטי או טנדר. עבורם, שילוט רכבים הוא פיתרון אידיאלי על מנת להגיע אל לקוחות חדשים במינימום של השקעה. שילוט רכבים פרטיים או טנדריים חייב להיות ממוקד, משום שהשטח עליו מתבצע השילוט הוא יחסית מצומצם.


שילוט במסחריות

סוג נוסף של שילוט רכבים מתבצע על גבי מסחריות. רכבים אלו הם בעלי שטח גדול, המאפשר פיזור מסרים וכיתוב מגוון. יחד עם זאת, גם בהדבקת שילוט רכבים על מסחריות לא כדאי להתפתות ולהגזים עם כמות הפרטים. יש לזכור כי הנהגים והלקוחות נחשפים אל השלט למשך מספר שניות או מקסימום דקות, לכן המסר צריך להיות חד וקולע.

מסחריות או סמיטריילרים

הסוג האחרון של שילוט רכבים נעשה על גבי משאיות וסמיטריילרים. כאן כבר מדובר על עבודה מורכבת, הכוללת מעורבות של גרפיקאים, מדביקים ומתקינים. לא ניתן לייצר שילוט רכבים באופן עצמאי, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על כלים בגודל של משאיות וסמיטריילרים. יש ליצור קשר עם אנשי מקצוע וליהנות משירות מלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה