יום שבת, 8 בדצמבר 2012

אטרקציות לבת מצווה



אטרקציות לבת מצווה : חגיגה צבעונית ומלאה בעניין

בין אם מדובר בחגיגה בחיק הטבע או בטיול הרפתקני חגיגי, אטרקציות לבת מצווה הפכו בשנים האחרונות למשאת נפשן של ילדות בנות 12 שמבקשות להרשים את חבריהן לכיתה ולהפגין מקוריות שלא נראתה קודם לכן בחגיגות בת המצווה של חברותיה. התחרותיות הזו בין הנערות גורמת להורים רבים לחפש אחר אטרקציות מיוחדת לבת מצווה שיהפכו את החגיגה ליוצאת דופן. כיום ניתן למצוא אינספור אטרקציות לבת מצווה שמותאמות באופן אישי לאופי האירוע ולאופייה של כלת השמחה .

אלו אטרקציות ניתן למצוא

אטרקציות לבת מצווה כוללות גם קישוט והכנה של איזור המסיבה לאירוע החגיגי בצורה מקורית ומיוחדת במינה – בין היתר ניתן למצוא תאורה מיוחדת, בר ממתקים או פינת קאפקייקס מקושטים, להכין זיקוקי דינור שילוו את כניסתה של כלת השמחה למקום האירוע, בובות מתנפחות ומתופפים שישעשעו את האורחים שבאו לחגוג את בת המצווה . 
בנוסף, ניתן לבחור מתוך שפע פעילויות לשעות החגיגה. ממופעי ברייקדאנס ומחול, דרך קריוקי וזמרים מקצועיים ועד לסדנאות שוקולד, תאי צילום ומתקני אקסטרים. לצד אלו, ניתן לארגן פעילויות יזומות בחיק הטבע, כמו טיולים אתגריים, צניחה חופשית או טיסה בשמי הארץ, פיקניקים עשירים בכל טוב, פעילויות יצירה ועוד ועוד .

 

בחירת אטרקציה לבת מצווה

כל אטרקציה אותה אנחנו בוחרים צריכה להתאים לקהל היעד, לכן הורים המבקשים להרשים את חבריהם או את הילדים האחרים בכיתת הבת צריכים לשקול מה מתאים קודם כל לכלת השמחה ולחבריה הקרובים. בנוסף, כדאי לשתף את בת המצווה ולשאול אותה כיצד היא מדמיינת את המאורע החגיגי ומה הייתה רוצה לראות ולחוות במהלך חגיגת בת המצווה .

ושיהיה במזל טוב

עולם האטרקציות לבת מצווה עשיר ומגוון, כך שכל אחד מאיתנו יכול לבנות ליקרה לו מכל את האירוע המושלם, כזה שהיא תוכל להתגאות בו ולקחת ממנו זכרונות מתוקים. כל שעליכם לעשות הוא לחפש את האטרקציות המתאימות לסגנון האירוע שאתם מעוניינים להפיק עבור בתכם תוך היוועצות מלאה עימה, ובחירה משותפת של האטרקציות הייחודיות שיופיעו באירוע הגדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה