יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

מיסטיקנים


מיסטיקנים מגלים לך את העתיד דרך קלפי טארוט
אם אתם חשים כי חייכם תקועים, אינכם יודעים מהי הדרך הנכונה עבורכם ואתם זקוקים לייעוץ חיצוני אשר קשור לכוחו של היקום, תוכלו להיעזר באתרים אשר מציעים את עזרתם של מורי דרך ולבחור מתוכם מיסטיקן עימו תרגישו כימייה במהלך השיחה הטלפונית. מיסטיקנים אשר מקצועם הינו קריאה בקלפי טארוט. עשויים לעזור לכם במציאת הדרך הנכונה עבורכם. קלפי טארוט הינם קלפים אשר מכילים ציורים שונים. כל ציור הינו בעל משמעות סמלית. פתיחת הקלפים וצירופם יחדיו יוצרים משמעויות שונות ומגוונות ביותר.



מיסטיקנים עונים לך על שאלות ספציפיות
בעת פתיחת הקלפים עליכם להציג שאלה בעלת חשיבות עבורכם. על פי פתיחת הקלפים יוכל המיסטיקן לענות לכם על השאלה. המיסטיקן בו בחרתם מתוך אתר שלם של מיסטיקנים צריך להיות אדם בעל יכולת אבחנה דקה, אינטואיציה, יכול תקשור ורגישות. נוסף על כך חשוב שיהיה המיסטיקן בעל יכולת להקשיב ולחוש אמפתיה מכיוון שתפקידו הינו לפרש את הקלף בו בחרתם בהתאם לאישיותכם.

מה אוכל לשאול את המיסטיקן?
תוכלו לשאול מיסטיקנים שאלות שונות לגבי עתידכם. אם לדוגמא אתם חשים כי אתם נמצאים בעבודה אשר אינה מספקת אתכם, אתם רוצים לקבל קידום או העלאה במשכורת וחוששים מתגובתו של הבוס - תוכלו להתייעץ עם קלפי הטארוט. דוגמא אחרת עשויה להיות קשורה למעבר דירה -  תוכלו לשאול את הקלפים האם כדאי לכם לעבור דירה ואם כן – מתי? האם לגור לבד, עם שותפים, חבר טוב או בן זוג. כמו כן תוכלו להתייעץ עם הקלפים לגבי לימודים או כניסה להריון, תוכלו לשאול את הקלפים האם נכון עבורכם להביא ילד לעולם או שמא כדאי לדחות את התהליך לזמן מאוחר יותר. כמובן שישנן עוד שאלות רבות לגבי חייכם , תוכלו לשאול מיסטיקנים כל שאלה.

האם ניתן להשפיע על העתיד באמצעות הקלפים?
אם אתם רוצים להביא אל חייכם עושר, שמחה, בריאות, פרנסה או כל דבר אחר, תוכלו להתבונן בקלפים ולמשוך אליכם את רצונותיכם. אם תתבוננו בקלף האהבה לדוגמא, תוך ביצוע מדיטציות  – תוכלו למשוך את האהבה אליכם, לחילופין, אם רוצים למשוך עושר ופרנסה - התבוננו בקלף מסמל פרנסה וכספים. כמובן שעליכם גם לנקוט יוזמה כדי להשיג את כל אלו, אך הפתיחה הקלפים עשוייה לעזור מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה