יום שבת, 8 בדצמבר 2012

שמלות כלה



מדידת שמלות כלה, זאת רק ההתחלה בדרך לבחירת המראה של הכלה

כאשר את מתחילה לתכנן את אירוע החתונה שלך יחד עם בחיר ליבך, יש הרבה מאד אלמנטים אשר צריך לדאוג להם. אחד מהם ואולי הבולט מכל הוא כמובן – בחירה של שמלת הכלה שתלבשי בערב החתונה. שמלות כלה הן רק הבסיס למראה של הכלה מכיוון שבנוסף לשמלה, הכלה עונדת תכשיטים וקישוטי שיער, מחזיקה בזר פרחים, נועלת נעליים ואיך אפשר לשכוח את ההינומה ואת האקססוריז הנוספים כמו כפפות או שכמיה, פרחים מלמלות ותחרות. 

יש עולם שלם של אביזרי אופנה ויופי שמיועדים במיוחד לכלות ואשר משלימים את המראה שיוצרות שמלות כלה ואת כולם יש להתאים למראה, לסגנון ולעיצוב של השמלה על מנת לקבל את המראה המושלם.

אביזרי שיער ותכשיטים שיתאימו לעיצובן של שמלות כלה

שמלות כלה הן כאמור רק ההתחלה, מכיוון שעיצוב התסרוקת של הכלה ובחירת תכשיטי השער חשובים לא פחות. על מנת לבחור את עיצוב השיער בדרך כלל נהוג לעשות כמה תסרוקות ניסיון וכאשר מגיע השלב לבחור את קישוטי השיער כמו סרטים, קשתות, פרחים דקורטיביים, כובעים או מערכת תכשיטי שיער, יש להתאים אותם למראה של שמלות כלה שהכלה בחרה. תהליך זה מאפשר יצירת הדמיה של המראה הסופי וזה הופך את הבחירה ליותר כלה.


הינומה ונעליים נוחות לרקוד עימן

אין כלה ללא הינומה ולהינומה חלק חשוב במראה של הכלה מתחת לחופה. נעליים נוחות ויפות שיתאימו לשמלה חשובות אף הן. את ההינומה לא קשה לבחור, מכיוון שהיא תשמש את הכלה רק בחופה, אך בחירת הנעליים חשובה מאוד מכיוון שהן ישפיע על מידת הנוחות של הכלה וישמשו אותה לאורך כל היום. יום החתונה הוא יום מרגש ועמוס בחוויות ומאוד חשוב לבחור שמלה ונעליים שיהיו נוחים לכלה.

זר פרחים וכפפות להשלמת המראה שיוצרות שמלות כלה

זר פרחים וכפפות הם האקססוריז שיכולים לשנות את המראה כולו. יש כפפות באורכים שונים, יש כפפות מסאטן וכפפות תחרה קטנות. כאשר מדובר על זר, הגבול הוא הדמיון ואפשר ללכת איתו עד הסוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה