יום שבת, 8 בדצמבר 2012

תיקים מעוצבים – אקססוריז לשדרוג ההופעה



תיקים מעוצבים נפוצים היום מכל הסוגים האחרים של תיקים שקיימים בעולם, מכיוון שאלה תיקים אשר מאפשרים חופש בבחירת הבגדים בגלל שהם מתאימים ליותר אפשרויות במלתחה של כל אחד ואחת מאיתנו. בנוסף, תיקים מעוצבים גם זולים יותר לעומת תיקי עור למשל, כך שאפשר לקנות כמה תיקים מעוצבים במקום תיק עור אחד וליהנות משימוש במגוון של תיקים שונים. חברות ומותגים שונים מיצרים היום תיקים מעוצבים נהדרים וגם מעצבי תיקים אשר עובדים באופן עצמאי מיצרים תיקים מעוצבים ומציעים אותם למכירה באינטרנט לנוחיות כל מי שמעוניין לרכוש תיק מעוצב בקלות ובנוחות יתרה .

ככה תשדרגי את עצמך בעזרת תיקים מעוצבים
תיקים מעוצבים ישדרגו לך את המראה במידה ותעשי את ההתאמה הנכונה בין הביגוד שאת לובשת לבין התיק והתכשיטים אשר בהם התקשטת. אם זה תיק של מעצב מפורסם את לא צריכה חוץ ממנו שום דבר. לבשי משהו פשוט, תסדרי את השיער, קחי את התיק ליד ותראי כמה חן ישר יתווסף למראה שלך. אם את יוצאת לדייט והחלטת להשקיע בשמלה שחורה קטנה, תיק מעוצב עם אבזם או עם קישוט כלשהו יוסיף לך צבעוניות עליזה שתעדן את הקלאסיות המחייבת של השמלה השחורה .

מה התקציב הסביר להוציא על תיקים מעוצבים ?
תיקים מעוצבים יכולים להגיע למחירים לא הגיוניים. אם את חייבת שיהיה לך תיק מעוצב מיוחד, קני אותו במכירת חיסול או בחנות יד שני או באינטרנט. ככה תוכלי לחסוך כסף ולהתהדר בתיק ייחודי ולקנות לך עוד אחד בעזרת התקציב שחסכת. בנוסף, תיקי מעצבים צעירים יכולים להיות אופציה שפויה, מכיוון שמחירם לא כה גבוהה למרות שהעיצוב הוא מקורי ומיוחד .



היכן מוצאים תיקים מעוצבים הכי מעניינים
תיקים מעוצבים ניתן למצוא היום כמו בחנויות וכך גם באתרי אינטרנט שונים, בחנויות יד שנייה ובדוכני מעצבים בירידים השונים. תיקים מעוצבים לא צריכים להיות יקרים על מנת להיחשב תיקי מעצבים אמיתיים ואם תשקיעי קצת מחשבה יצירתית בבחירת המקומות בהם את קונה, יהיו לך תיקים מעוצבים מדהימים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה