יום שישי, 28 בדצמבר 2012

אודישנים לאח הגדול


להתכונן לקראת אודישנים לאח הגדול
תוכניות הריאלטי אשר מוצגות בארץ הן רבות ומגוונות ביותר, כאשר לכל תוכנית ותוכנית יש צורך להירשם לאודישנים במידה ורוצים לנסות ולהתקבל אליה בעונה כזו או אחרת. אחת מהתוכניות המובילות בתחום זה היא, ללא כל צל של ספק, תוכנית האח הגדול של ישראל. נכון שאמנם אודישנים לאח הגדול אינם כמו אודישנים להפקה של סרט או הצגה כזו או אחרת. באודישנים אלו עליכם למעשה להיות עצמכם, ולא לשחק דמות מסוימת. אך יחד עם זאת, ההתרגשות והלחץ לקראת האודישנים הם מנת חלקם של כל המועמדים המגיעים לתהליך הבחירה. אנשים רבים שמגיעים אל אודישנים לאח הגדול לא מצליחים להוציא מילה מהפה מרוב ההתרגשות. אז איך אפשר לדאוג שתהיו יותר רגועים לקראת האודישן?

אודישנים לאח הגדול

לקרוא כמה שיותר
ראשית, לפי שאתם ניגשים אל אודישנים לאח הגדול כדאי לקרוא כמה שיותר חומר בנושא. יש היום לא מעט טקסטים ומאמרים מרתקים במיוחד, אשר יסבירו לכם על החוויה של האודישנים, יתנו לכם טיפים לקראת האודישן, ויסבירו לכם על התהליך מתחילתו ועד סופו. ברגע שאתם באים עם יותר ידע על אודישנים לאח הגדול, אתם יכולים כמובן להיות רגועים יותר וכך להצליח באודישן.

לנוח ביום לפני
כאשר אתם מקבלים זימון אל אודישנים לאח הגדול חשוב להירגע היטב ביום שלפני האודישן. זה לא הזמן לעבודות מלחיצות, להתחיל דיאטה חדשה או להתחיל לשפץ את הבית. במקום זה, תנו לעצמכם את הזמן לנוח ולהירגע. חשוב לאכול טוב יום לפני שאתם ניגשים אל אודישנים לאח הגדול, ולתת לעצמכם מספר גבוה של שעות שינה. הדבר יהפוך אתכם לערניים וחיוניים יותר ביום האודישן.

ומה צריך להביא?
ברמה העקרונית, אין צורך שתביאו אתכם דבר אל אודישנים לאח הגדול. לפעמים אם יגידו לכם להביא אתכם תמונות סטילס או קטע וידאו - אתם תיודעו על כך מראש. לקראת אודישנים לאח הגדול אין צורך להתלבש באופן מיוחד - הכי חשבו למעשה לבוא כמו שאתם מגיעים לכל מקום בסביבה הטבעית שלכם. כך המלהקים יכולים למדוד אתכם בצורה טובה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה