יום חמישי, 3 בינואר 2013

טיולי תמריץ לחברות




טיולי תמריץ לחברות – תפיסות שונות
כאשר עוסקים בניהול של צוות עובדים, אין כל צל של ספק שצריך לתת את הדעת בצורה רצינית על כל הנושא של הרווחה של העובדים באותו גוף, תחושת השייכות שלהם למקום העבודה וכמובן, רמת שביעות הרצון שלהם מן התפקיד וממקום העבודה. טיולי תמריץ לחברות הפכו למכשיר רב עוצמה להגברת המכירות של חברות מסויימות. בשנים האחרונות נעשו יותר ויותר מחקרים המתחקים אחר אפשרויות להגברת המכירות של חברות מסחריות. בנוסף לתפיסה הקלאסית של שווק + פרסום = הגדלת מכירות, הוכח שוב ושוב כי אחד המרכיבים החשובים ביותר מכירות הם העובדים עצמם. וכדי לתמרץ אותם ולהגביר את המוטיבציה שלהם הבינו החוקרים כי טיולי תמריץ לחברות יכולים להיות בדיוק מה שהחברות זקוקות להם.

טיולי תמריץ לחברות – לסוגי עובדים שונים
כיום מנסים לחלק את טיולי התמריץ לחתכים שונים של עובדים כדי לקלוע יותר במדויק למטרה. טיולי תמריץ לחברות הפכו למכשיר עוצמתי לעידוד המכירות וטיפוח הלקוחות ורבות מן החברות בארץ עושות שימוש באמצעי זה כדי לקדם יעדים אלה. טיולי תמריץ לחברות מאורגנים גם לשכבת ההנהלה הבינונית והגבוהה וגם לשכבת העובדים הרחבה, כאשר לכל שכבה כזו מתוכננות פעילויות שונות ויעדי טיול שנים.

טיולי תמריץ לחברות – היתרון האיכותי
טיולי תמריץ לחברות יכולים לעזור גם בהחדרת המותג והקניית נאמנות למוצר כתוצאה ישירה של הטיול או המסע בחו"ל. גם השקות מוצרים בחו"ל יוצרות הכרת תודה מיוחדת ומוסיפות יוקרה לחברה שלכם. במילים אחרות, טיולי תמריץ לחברות יכולים לשמש למטרות שונות ולהביא להשגת מספר יעדים שכולם בסופו של דבר מכוונים להגדלת המכירות, למיתוג החברה וליחסי ציבור נהדרים.



טיולי תמריץ לחברות – פעילויות בלתי שגרתית
טיולי תמריץ לחברות כוללים פעילויות בלתי שגריות כמו טיסה בכדורים פורחים, סיורי הליקופטרים באיזורי פרא, טיולי ג'יפים או טרקטורונים, רפטינג בנהרות שוצפים, שחייה עם דולפינים, טיולי מורשת, סיורים לצפייה בחיות פרא וכדומה. הרעיון הוא לחדש ולרגש את העובדים בטיולים אלה ולא לשלוח אותם רק לנופש מרוכז. ניתן לשלב גם פעילויות מגבשות  מודרכות בתחומי מקומות הנופש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה