יום שבת, 8 בדצמבר 2012

מרכזיות טלפונים



מרכזיות טלפונים לעסקים קטנים
בעולם הטכנולוגי של היום, מאוד חשוב להיות עם יד על הדופק ולבחור בטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות על מנת לזכות בשגשוג והצלחה. מכיוון שקצב השינויים בתחום של תקשורת הוא בין המהירים, רכישת מרכזיות טלפונים לעסקים היא משימה חשובה אשר ביכולתה להוביל את העסק קדימה או לקחת אותו כמה צעדים אחורה, חלילה .

משמעותה של בחירת מרכזיות טלפונים לעסקים
המשמעות העיקרית של בחירת מרכזיות טלפונים לעסקים היא יעילות, כלומר על המרכזייה החדשה להיות מסוגלת לייעל את הפעילות השוטפת של העסק בצורה משמעותית ביותר. נוסף לכך, על המרכזייה החדשה לשמש גם כפתרון לחיסכון בהוצאות התקשורת של העסק וגם להציע פתרונות תקשורת מתקדמים, אשר יקלו על התקשרות פנים ארגונית ויצמצמו את כמות ממשקי התקשורת בהם משתמשת החברה .



מרכזיות טלפונים אלקטרוניות
מרכזיות אלקטרוניות חדשות מסוג ההיבריד מתאימות לעסקים קטנים ותומכות בצרכים העסקיים של העסק וברמות השימוש השונות של המועסקים בו. בדרך כלל הן מגיעות עם שלושה קווי פנים, שמונה קווי חוץ ואפשרות להרחיב את כמות הקווים באמצעות כרטיסים אופציונליים. מרכזיות אלה מאפשרות רמת תחכום נאותה בשימוש וגמישות רבה בעת הצורך בהרחבתה ומתאימות מאוד לעסקים ביתיים ולעסקים קטנים בעלי פוטנציאל התרחבות .

תכונות ייחודיות של מרכזיות טלפונים אלקטרוניות
תכונותיהן של מרכזיות אלקטרוניות מאפשרות שימוש יעיל ונוח. כך למשל, ישנו נתב שיחות עם נחיה קולית בעלת שלוש רמות ומשמע הדבר הוא, כי כל המתקשרים מבחוץ יוכלו להגיע לאחת משלוחות פנים מבלי לעבור דרך המרכזייה. פונקציה זאת נקראת DISA וניתן לקשר אותה גם לשלוחת הפקסימיליה. מערכת דואר קולי מובנית תחסוך את הצורך ברכישת מערכת הודעות נפרדת. תכונות חשובות נוספות הן הצגת שיחה מזוהה וניתוב גמיש של קבלת SMS שניתן לקבל באמצעות התקנת כרטיס יעודי המיועד לשם הפעלת האופציות האלה .
אם אתם בעלי עסק ומעוניינים ליהנות ממרכזיה אלקטרונית ברמה גבוהה, זה הזמן לחפש אחר מוצר אשר יספק לכם את השירות הטוב ביותר הן בשלב הרכישה והן בהמשך הדרך תוך נתינת שירות מלא .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה