יום שישי, 28 בדצמבר 2012

הרשמה לדה וויס


יותר ויותר זמרים פוטנציאליים בטוחים כי היות וטפסי הרשמה לדה וויס זמינים וממש מזמינים להשתתפות והופעה בתוכנית הטלוויזיה האהובה כל כך, אזי גם מובטחת להם קריירה מוזיקלית איכותית, מוצלחת ומצליחה באופן מיוחד. יחד עם זאת, יש לומר כי בפועל מדובר בהנחה שגויה, בטח כאשר מילוי טופס הרשמה לדה וויס כלל לא מספיקים, אלא בעיקר קול, כריזמה וכישרון הינם המרכיבים הדרושים.

רק קול מיוחד ומלהיב יגרום למנטורים להסתובב 

כאמור, טופס הרשמה לדה וויס הינו כרטיס הכניסה לתוכנית דה וויס. יחד עם זאת, הצלחה בתוכנית וצליחת השלבים השונים יכולה לבוא לידי ביטוי, אך ורק הודות לנוכחות של קול מיוחד ומלהיב כפי שהוא בא לידי ביטוי בגרונם של המתמודדים. יתרה מכך, קול זה הינו האלמנט אשר יגרום למנטורים להסתובב לעבר המתמודד ולקחת אותו תחת חסותם במידה וימצא חן בעיני מי מהם. 

הרשמה לדה וויס

על הנחיצות בכריזמה וכישרון בעבור תוכנית דה וויס

מילוי טופס הרשמה לדה וויס הינו רק הצעד הראשון, הנחוץ והדרוש ביותר בעבור כניסה לתוכנית. יחד עם זאת, כל גורם בהפקת התוכנית המיוחדת הזו, מנטורים, חברים בקהל ועוד, כלל לא 'מוותרים' על נתונים מחייבים ונחוצים של כריזמה וכישרון. בטח כאשר כריזמה היא זו אשר מלהיבה את הקהל, זו אשר ממגנטת אל הזמר את הקהל, מלהיבה וכובשת את השופטים ועוד – וזאת ברמת הרושם החיצוני. בנוסף לכך, כישרון הינו מרכיב חובה נוסף, בטח כאשר אך ורק כישרון מוזיקלי יכול להביא לזמר לבצע שירים ברמה גבוהה ומלהיבה ביותר. במילים אחרות, מילוי של טופס הרשמה לדה וויס הוא אמנם נדרש, אבל כלל לא מספיק.

בעלי קול, כריזמה וכישרון? מלאו עוד היום טופס הרשמה לדה וויס

הרשמה לדה וויס מיועדת בעיקר (וכמעט אך ורק) לבעלי קול, כריזמה וכישרון (בכל זאת, כל האמורים הם המהות של התוכנית). לכן, אם גם אתם חושבים שניחנתם בכל המתנות האמורות לעיל, אתם מוזמנים למלא עוד היום טופס הרשמה לדה וויס ולהתמודד בתחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה